כדי של נטה את ההצבעות לטובת אלירן או עומר.מיד אחרי ההצבעה שלי לרפאלה לא יכולתי יותר להצביע כי היה כתוב שההצבעה נסגרה!! הנדוס אמרנו? הרי כל מי שישב עם גל היה נגדה והמצביעים לא היו מצביעים לה והיא הייתה מפסידה!!!
הודעה חדשה
הרשמה
התחברות
116
12
2
1
135
18
15
8
2
8
125
28
31
34
28
26
25
21
2
18
11
8
4
66
60
65
16
82
30
108
24
135
18
31
25
27
28
30
69
114
26
28
168
25
30
161
33
24
29
30
24
43
34
24
23
91
15
19
109
32
27
28
17
16
105
27
30
30
25
הוספת תגובה
תמונה
וידאו