פורום האח הגדול

הודעה חדשה הודעה חדשה הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • הם חסמו את מי שלא הצביע לגל
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 00:36
  • צפיות116
כדי של נטה את ההצבעות לטובת אלירן או עומר.מיד אחרי ההצבעה שלי לרפאלה לא יכולתי יותר להצביע כי היה כתוב שההצבעה נסגרה!! הנדוס אמרנו? הרי כל מי שישב עם גל היה נגדה והמצביעים לא היו מצביעים לה והיא הייתה מפסידה!!!

  • תגובה מהירה
  • שטויות במיץ
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • היום 00:59
  • צפיות38
אף אחד לא חסם כלום
אני הצבעתי לגל וחברה שלי לידי הצביעה לעומר.
איזה סיכוי היה לרפאלה שצריך לחסום לה הצבעות נו באמתת🤣

  • תגובה מהירה
  • לא שטויות ולא במיץ!! הצבעתי פעם אחת
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 14:58
  • צפיות12
וסגרו לי את האפשרות להצביע!!! אני הרבה דברים אבל שקרנית בחיים לא הייתי!!!

  • תגובה מהירה
  • o
  • שקרנית אני לא!!! הם סגרו את ההצבעות!!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 22:30
  • צפיות2
  • תגובה מהירה
  • o
  • בתאל ,לא שטויות ולא בטיח!! מיד אחרי שהבנתי הקווים נסגרו
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 22:33
  • צפיות1
  • תגובה מהירה
  • o
  • בתאל, אני לא מאמינה לך בשיט!!כל מי שלא הצביע לגל נחסם!!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 23:01
  • תגובה מהירה
  • עם ישראל חכם
    רוץ בן סוסי
    רוץ בן סוסי
    מספר הודעות: 137
    ותק: שנה ו-19 ימים
  • אתמול 23:50
  • צפיות135
הערב רב השולט באופן כוחני ולא דמוקרטי הם מיעוט רק שיש להם השפעה כוחנית עצומה אבל לא מספיקה בשביל עם ישראל האמיתי שלא נכנע להם.

הפעם לא יכלו לרמות כי הפער היה גדול מדי (גל הייתה מעל כולם פי 5 בסקרים) ואם היא מרמים הם היו מאבדים את האמון של העם לגמרי.

  • תגובה מהירה
  • נכון,הרוב בכל העולם הוא עמך מינוס!!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 15:17
  • צפיות18
המיעוט הוא זה שממציא דברים והוא החכם!!

  • תגובה מהירה
  • המיעוט שאת מדברת עליו
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • היום 17:04
  • צפיות15
הוא לא חכם הוא מתנשא.
יש הבדל גדול בין חכם למתנשא.

  • תגובה מהירה
  • o
  • וחכם והוא שממציא, מתכנת ומתפעל.לא האספסוף!!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 22:37
  • תגובה מהירה
  • כך את רוצה לפרש את זה וזה עיוות מכוון!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 22:45
המיעוט תמיד היה החכם הממציא והמפתח,לא האספסוף.מה לעשות?

  • תגובה מהירה
  • o
  • הוא חכם ולטיפש זה נראה כהתנשאות!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 22:46
  • תגובה מהירה
  • את שטופת מוח, וזקוקה להרבה רחמים לאחר ה 7.10 אם אלו דעותייך
    רוץ בן סוסי
    רוץ בן סוסי
    מספר הודעות: 137
    ותק: שנה ו-19 ימים
  • היום 18:44
  • צפיות8
גם היום.
לא נורא אך אחד לא מושלם, ותמיד את מייצגת את הטרולים.. ;)

  • תגובה מהירה
  • o
  • רוץ בן ז.לא זקוקה לרחמים מכסילים כמוך!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 22:47
  • תגובה מהירה
  • o
  • למשל את
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 22:08
  • צפיות2
  • תגובה מהירה
  • האספסוף הנבער נהנה מ"הערב רב" שמחזיק את המדינות
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 22:43
ממציא,משכלל,מטיב עם האדם בכל המובנים!! הנביאים נהנים מכל זה וויורקים להם בפרצוף...

  • תגובה מהירה
  • כמה זה לא ספורטיבי לא להפסיד בכבוד
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 22:29
  • צפיות8
צריך להעביר את רפאלה קןרס ביחסי אנוש ,מצד שני למה אנחנו צריכים לממן את זה?, שאוסטרליה תממן, הם גידל ואת הפושטקית הזאת.

  • תגובה מהירה
  • ברכות לגל על הזכיה - לאורך כל העונה, ידעתי לזהות את הטוב שבה.
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,664
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • אתמול 23:58
  • צפיות125
הבעיה התחילה כשקהל הצופים הושפע (מן הסתם) מהעליהום שעשו עליה. אבל עזבו! סוף טוב לפחות מבחינתי!
ולגל - עופי על עצמך, תמשיכי לראות את העולם במשקפיים ורודים, עם פרפרים ופרחים. (למגינת ליבה של רפאלה) 🤣
ברכות!! 🌸💕🌸💕

דנה א.
  • תגובה מהירה
  • ברכות
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 07:12
  • צפיות28
יחד עם זאת אני לא ב 100 אחוז שלם עם הבחירה פשוט ז ההיה הבחירה הכי נכונה ממי שנשאר, וגם בגלל החרם המבחיל.

נערך ע"י בן השרון היום 07:15
  • תגובה מהירה
  • דרך אגב נרדמתי כמה דקות לפני שהכריזו על הבחירה
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 07:17
  • צפיות31
אין לי סבלנות לעינטוזים של קירל אז העברתי ערוץ ...ונרדמתי.

נערך ע"י בן השרון היום 07:17
  • תגובה מהירה
  • אחרי התגובות המגעילות
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • היום 07:46
  • צפיות34
של קרואלה ואלירן
עוד יותר שמחה שהיא זכתה

  • תגובה מהירה
  • נרדמתי לא ראיתי
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 07:52
  • צפיות28
מה שכן העונה הזאת לא היה דייר ללכת איתו באש ובמים זה היה יותר הצבעה נגד ופחות הצבעה בעד. הצבעתי לגל רק בגלל החרם אני לא שלם עם הדמות שלה. מה שכן אני מעדיף שיזכה דייר שצריך את הכסף , אמא לשישה כנראה שצריכה.
אני מתחיל להבין שהבעייה היא לא בליהוק אלא אולי בסוג האנשים שמציעים עצמם כיום לתוכנית.

נערך ע"י בן השרון היום 07:54
  • תגובה מהירה
  • רפאלה התחילה לצרוח
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • היום 08:58
  • צפיות35
כמו איזה משוגעת שנכשלנו כחברה ישראלית ...
גם כן הרפאלה הזאת שתמשיך למרוח זבל על הפרצוף ותלך לאוסטרליה אם יש לה בכיה ים החברה הישראלית

  • תגובה מהירה
  • רפאלה
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • היום 11:36
  • צפיות26
חייב לשתף קמתי עכשיו לבוקר לא קל אני נשאב לתכנית כאילו אני דייר בכל זאת 3 חודשים התחושה של פרידה ממישהו, משהו יש ואקום משהו חסר
לא קל לוקח לי שבוע שבועיים להבין שזה נגמר כאילו נלקח ממני משהו צריך לחסור לשיגרה לא פשוט איך התחושה שלך במצב כזה?

אלי א
  • תגובה מהירה
  • לכולם קשה שפתאום זה נגמר אתה לא היחידי
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 11:56
  • צפיות25
אם זה מנחם אותך

נערך ע"י בן השרון היום 11:56
  • תגובה מהירה
  • לכולם
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • היום 12:21
  • צפיות21
עזר אני צריך עוד כמה
אני בן 64 מכור 17 שנה כמו ילד זה לא נגמר

אלי א
  • תגובה מהירה
  • אני מניח שרוב הכותבים כאן הם בני 45-60 +-
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 22:04
  • צפיות2
בסוף עוד תגלה שאתה הינוקא של הפורום

  • תגובה מהירה
  • אני לא מרגישה ככה
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • היום 17:06
  • צפיות12
כי בשבוע האחרון בקושי צפיתי בלייב...
היה משעמם לצפות בהם כשבקושי נשארו דיירים...
עכשיו אני מחפשת בנטפליקס סידרה טובה..

  • תגובה מהירה
  • אני אצפה בזה בערב, הקלטתי
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 11:57
  • צפיות18
יצורה מאוסה הרפאלה

נערך ע"י בן השרון היום 11:57
  • תגובה מהירה
  • o
  • תשמחי,זה לא משנה את הדיעה של אלה שלא סובלים את גל!!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 15:06
  • צפיות11
  • תגובה מהירה
  • o
  • החרם היה מוצדק!!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 15:05
  • צפיות14
  • תגובה מהירה
  • סוף סוף האמת.יוצאת ממך
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • היום 18:24
  • צפיות8
את מעודדת חרמות.

  • תגובה מהירה
  • חשבתי על משהו אחר....סוף סוף מכחישי החרם מודים שהיה חרם
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 22:01
  • צפיות4
גם ב - YNER היתה כתבה שהחרם גרר ניצחון

  • תגובה מהירה
  • הכתבות בושה לחברה, 24 דיירים לא ברכו אותה, ואם מחטף הקולות של 3
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • היום 15:49
  • צפיות66
רפאלה נועם ואלירן הלכו לעומר
לפי סקר בטטה האמין הוא ניצח בבירור!!!

נערך ע"י Els היום 15:50
אלי א
  • תגובה מהירה
  • 6 דיירים לא משמעותיים הלכו לברך את גל.
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 15:03
  • צפיות60
כל שאר הדיירים השווקים והנורמלים לא נגשו אליה לברך אותה.לדעתי בצדק!!!

  • תגובה מהירה
  • o
  • עומר לא לקח את המיליון = שלי חישוב מסלול מחדש?!?!
    טריפ
    טריפ
    שם: רון רון
    גיל: 45.9
    מין: זכר
    מיקום: תל אביב
    מספר הודעות: 746
    ותק: 8 שנים וחודש
  • היום 11:02
  • צפיות65
ddd
  • תגובה מהירה
  • o
  • עכשיו היא תנסה להתחיל עם גל
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 11:57
  • צפיות16
  • תגובה מהירה
  • לא הייתי מאוחהדיה של גל, אבל נעשה צדק פואטי כלשהו כל אלה שהיו שותפים לעל
    טריפ
    טריפ
    שם: רון רון
    גיל: 45.9
    מין: זכר
    מיקום: תל אביב
    מספר הודעות: 746
    ותק: 8 שנים וחודש
  • היום 07:15
  • צפיות82
יהום נגדה כל העלובים הממורמרים כמו טל שלי רפאלה עומר וכולי היו ואינם עפו אחד אחד וצוחק מי שצוחק אחרון קיבלו את מה שמגיע להם והיא זכתה ואחלה זכייה בסופו של יום.

נערך ע"י טריפ היום 07:21
ddd
  • תגובה מהירה
  • שלי עשתה טעות שבחרה בעומר ולא בגל
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 07:57
  • צפיות30
בזוגיות (סמיילי)

  • תגובה מהירה
  • o
  • יש מצב שחוסמים את מי שלא מצביע לגל?!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 23:18
  • צפיות108
  • תגובה מהירה
  • לא יודעת לא ניסיתי
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 23:28
  • צפיות35
נשמע מופרך לחלוטין אולי יש תקלה אצלך באתר או משהו..

נערך ע"י בתאל בתאל אתמול 23:28
  • תגובה מהירה
  • o
  • את יכולה להצביע גם עכשיו?
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 23:44
  • צפיות25
  • תגובה מהירה
  • o
  • אומר לי שההצבעה סגורה...
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 23:43
  • צפיות24
  • תגובה מהירה
  • ברור שסגורה
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 23:49
  • צפיות38
כנאאה ניסית מאוחר מידי..

  • תגובה מהירה
  • בכל מצב היא מיללת ?
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 07:14
  • צפיות24
נמאס ממנה
מרמרה ללא הפסקה
יש לה תקלה בהצבעה?
נראה לך שחסמו מצביעי...והמשפחות שלהן שותקות...?

  • תגובה מהירה
  • מזל טוב לגל💫💫💫
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 23:49
  • צפיות90
איזה גמר מרגש❤️
וכל כך הגיע לה!!

  • תגובה מהירה
  • בכל זאת 2 מילים קיבלתם ממני ר.הדחה לפני כולם, שיר הבוקר.. הצבעות בלוף...
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 19:13
  • צפיות135
הימור לחמישיה באחוז גבוה לאחר חודש.
עדכונים בזמן שישנתם על הנעשה בבית.

דנה, בת אל, בן השרון בהצלחה לגל.

תודה לכולם נשתמע בעונה הבאה אם תהיה...

אלי א
  • תגובה מהירה
  • o
  • תודה אלי❤️
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 19:53
  • צפיות18
  • תגובה מהירה
  • o
  • תודה אלי ❤️
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,664
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • אתמול 20:39
  • צפיות18
דנה א.
  • תגובה מהירה
  • @@ צרחות אושר מכל המרפסות.....המנומשת עפה .....תודה לאל @@
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • אתמול 21:57
  • צפיות31
הכסף לא ניצח

נערך ע"י בן השרון אתמול 21:58
  • תגובה מהירה
  • תודה לאל
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 22:18
  • צפיות29
גם הרוע לא ניצח..מעולה!!

  • תגובה מהירה
  • o
  • רק שלא יעשו עכשיו מחטף….
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,664
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • אתמול 22:52
  • צפיות25
דנה א.
  • תגובה מהירה
  • o
  • האח הנוכל הגדול
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • אתמול 22:55
  • צפיות27
  • תגובה מהירה
  • יש מצב שיתנו לעומר?
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 22:57
  • צפיות31
מקווה שלא.

  • תגובה מהירה
  • לפחות אנחנו יודעים שזה לא מי שיושב בצד שמאל הקיצון
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • אתמול 23:00
  • צפיות28
ושאר אמונות הזויות

  • תגובה מהירה
  • כן נכון
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 23:24
  • צפיות23
איזה שטויות עם הצד שמאל הזה

  • תגובה מהירה
  • עומר הולך לקבל את קולות רפאלה ואלירן , גל את הקולות של נועם
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • אתמול 22:55
  • צפיות30
ככה שקשה לדעת מי יזכה
העיקר שזה לא רפאלה ,הודיה, בן, פטל , חושך, טל, שלי ושאר הכנופיה

  • תגובה מהירה
  • o
  • למה אי אפשר להצביע אחרי כל אחד שיוצא?
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 23:17
  • צפיות69
  • תגובה מהירה
  • דנה תנשמי את לא עו"ד שלה.שלשום רשמתי רשימת גל (-) ו(+)אמיתי למה לא הגבת
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 18:06
  • צפיות114
בשיא הכנות אני נייטרלי יש לה תכונות טובות ורעות כמו כולם
תתיחסי בבקשה גם לחסרונות ברשימה(כנסי להודעה) ואל תערבי מישהו
אחר תהיי נקודתית ואמיתית עד הסוף את מסוגלת?

אלי א
  • תגובה מהירה
  • אלי
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 18:09
  • צפיות30
לגל יש תכןנות טובות ורעות כמו כולנו,
מה הקשר?
לכן אסור לתמוך בה?
וחוץ מזה התכונות של כל האחרים שם יותר רעות משלה. חוץ מנועם אולי.

  • תגובה מהירה
  • אלי
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 18:32
  • צפיות26
אין לי בעיה שתתמכו אבל להיות הוגנים ולא להתעלם מהדברים הגרועים
ברשימה וזה לא מעט זה לא להיות כנה.

בגלל שאני נייטרלי הפעם אולי יותר קל לי.

בכל מקרה לא מצביע אף פעם אבל קבלי את ברכתי להצלחחחת גללל.

אלי א
  • תגובה מהירה
  • העיקר שרפאלה לא תזכה
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • אתמול 18:56
  • צפיות28
תזכרו מי מלא בכסף ומי לא כשאתם מצביעים

  • תגובה מהירה
  • o
  • תודה אלי
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 19:55
  • צפיות17
  • תגובה מהירה
  • משהו שצרם מאוד אתמול בערב. אחרי סיום התפילה,אלירן מברך את כולם
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,664
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • אתמול 10:45
  • צפיות168
עם ברכת שבת שלום וחיבוק. מגל הוא מתעלם! הם בסך הכל חמישה וזה ממש בולט! כל כך מראה מי הוא! אפילו כבוד בסיסי לאישה אין לו! זה כבר מעבר למשחק… כל פעם הוא מאכזב מחדש ובשבועות האחרונים, יותר ויותר. לעניות דעתי, הצלילה שלו בסקרים, החלה כשנטש את גל וחבר לטל. עכשיו, בימים האחרונים, כשחבר לרפאלה, שוב טעות!! אסטרטגיה כושלת!! אולי כי הוא בטוח שרפאלה יותר חזקה מגל…לגבי גל, הוא כל הזמן מנסה לצייר אותה באור שלילי… כל הזמן!! מה שהוא משיג, זה בעצם הפוך!! 🤣

דנה א.
  • תגובה מהירה
  • o
  • אבל מה לעשות ..בגל יש המון שלילי
    AlphaZoneX
    AlphaZoneX
    מספר הודעות: 129
    ותק: 11 חודשים ו-7 ימים
  • אתמול 16:44
  • צפיות25
  • תגובה מהירה
  • זה מלמד כמה הוא משקשק ממנה
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • אתמול 18:41
  • צפיות30
יש להם הזדמנות אחרונה לקושש קולות והוא חושב שמלחמה בגל / חרם יעזור לו
טמבל

נערך ע"י בן השרון אתמול 18:41
  • תגובה מהירה
  • תמונת הגמר:רוב הזוכים היו בצד שמאל, וקצת בצד ימין אף פעם לא באמצע זוכרים שסושרד
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 08:43
  • צפיות161
אמר שייש רמז בתמונה שצילם אם כך גם אצלו וגם בתמונת הגמר
אלירן בצד שמאל.

אלי א
  • תגובה מהירה
  • אתה פותח הרבה הודעות באותו הנושא. לשם מה?
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • אתמול 09:29
  • צפיות33
ממילא אם תכתוב תגובה נוספת בהודעה שלך היא עולה למעלה.
ולגבי מה שכתבת יש על זה כתבות באתרים שונים "תאורית צד שמאל" .
למי שמאמין. לדעתי קשקוש
מזכיר לי את תאורית המטוטלת המונדיאל , לא יצא נכון.

נערך ע"י בן השרון אתמול 09:35
  • תגובה מהירה
  • אתה
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 10:55
  • צפיות24
סורי מחילה זקן מכדי להבין טכנולוגיה תודה שאני מצליח לכתוב הודעות כמו בוואטסאפ אפילו קובץ אני לא יודע להעלות ועוד דברים שאתם יודעים

אלי א
  • תגובה מהירה
  • נועם צריך לזכות..🏆 שיצא משהוא טוב מהתוכנית
    AlphaZoneX
    AlphaZoneX
    מספר הודעות: 129
    ותק: 11 חודשים ו-7 ימים
  • אתמול 10:17
  • צפיות29
נועם..צדק

  • תגובה מהירה
  • הוא שם מסכה כל הזמן ורק לאחרונה נפתח וחשף רגשות
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,736
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • אתמול 10:25
  • צפיות30
זה אולי מאוחר מידי הוא הפסיד מצביעים
בכל מקרה אני בעדו במקרה שגל לא זוכה .
העדפתי את תמיר, דור וקורן אבל הם הודחו, נשארתי עם גל ונועם.
עומר לא מעניין אותי שחצן בניוטרל, אלירן כלומניק שרוצה להשיג הכל בעזרת צבע העיניים ורפאלה זה יצור דוחה ומאוס, אישה זקנה בנשמה ובהתנהלות.

  • תגובה מהירה
  • o
  • נןעם יוצא ראשון....איפה הוא ואיפה לזכות
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 10:40
  • צפיות24
  • תגובה מהירה
  • כל מי שנמצא ברשתןת יודע
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 10:42
  • צפיות43
אין שום סיכוי לאף אחד חוץ מגל.
לא זכורה לי שום עונה , חוץ מאולי טליה,
שהרשת ככה רעשה לטובת דייר מסויים.
גל לוקחת ובפער ענק ,
אגב תצביעו אני כבר הצבעתי

  • תגובה מהירה
  • כל
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 10:59
  • צפיות34
יום אחרון לכי עם הילד לים להתאוורר בים.
אפילו טל אמרה שהיא רוצה שתנצח
מקווה בשבילך שלא תתאכזבי שבת שלום.

אלי א
  • תגובה מהירה
  • עם הילדה
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 11:24
  • צפיות33
והיא נמצאת אצל אביה הסופ"ש הזה

נערך ע"י בתאל בתאל אתמול 11:24
  • תגובה מהירה
  • עם
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 11:35
  • צפיות24
אז עד רבא לכי לכייף בהנאה.

אלי א
  • תגובה מהירה
  • o
  • איך כולם נפלו בפח של גל.. חבל
    AlphaZoneX
    AlphaZoneX
    מספר הודעות: 129
    ותק: 11 חודשים ו-7 ימים
  • אתמול 16:40
  • צפיות23
  • תגובה מהירה
  • פח לא פח
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 17:32
  • צפיות25
איזה כייף שטל, שלי, והודיה
צופות היום איך גל בגמר והן בבית.
זה כבר ניצחון.
החיוך המרושע של שלי בכל פעם שהבריון התורן השפיל את גל - שתחייך אותו עכשיו לעצמה כשגל בגמר והיא בחוץ.

נערך ע"י בתאל בתאל אתמול 17:45
  • תגובה מהירה
  • o
  • רציתי לסכם אבל אין...בכל זאת:העונה והגמר הכי עלוב שהיה הם מסתובבים כמו זומבים
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 14:29
  • צפיות91
אלי א
  • תגובה מהירה
  • מה ההימור שלך לגמר?
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 15:43
  • צפיות26
הימור שלי :
5- נועם
4- רפאלה
3- עומר
2- אלירן
1- גל

  • תגובה מהירה
  • o
  • הייתי ממש שמחה שנועם יזכה, לפחות משהו טוב יצא מכאן
    AlphaZoneX
    AlphaZoneX
    מספר הודעות: 129
    ותק: 11 חודשים ו-7 ימים
  • אתמול 16:27
  • צפיות15
  • תגובה מהירה
  • מה
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 16:50
  • צפיות19
נשמה בול תלכי לשלוח לוטו חחח
לפי 2 הדיירים הראשונים שייצאו נדע לאן הרוח
נושבת תקוות שווא רק לא אלירן גל אקבל כל דבר אחר שגל בפנים

אלי א
  • תגובה מהירה
  • למה לא אלירן והשיטה: שום שיחה כל פעם מישהו קרוב אומר מילה..גל נועם קורן עינבל
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 11:59
  • צפיות109
זוהר טל שלי וכו...שיטת העבודה מישהו קרוב מילה לא במקום איקס נקסט
עבר אחד אחד שום קשר ספציפי שום שיחה רק עיסוק אובססבי בגל מחמם את כולם.
ישב ב 4 פינות בבית אוכל יושב לבד
שעות לבד בבריכה
לא עזר במטלות הבית

סורי אני מעביר ניתוח אמיתי זה מה שעשה אלירן כל העונה
כדי לזכות אתה צריך להביא מינימום 2 דברים לצופים ואין את זה.
זה לא דייר שראוי לזכיה!!!

כל מה שהוצג היה תמיכת האח מהיום הראשון ובכל משימה הפייבוריט שלו.

אם כבר לבחור אז נועם, ובטח גל אולי לא על הדרך אבל משחק מעולה!

אלי א
  • תגובה מהירה
  • 11:48 - אלירן לרפאלה על גל ״דוחה, אני לא יכול לראות אותה״….
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,664
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • אתמול 12:31
  • צפיות32
אין פרשנות, הכל כבר נאמר עליו!

דנה א.
  • תגובה מהירה
  • o
  • מה שנקרא עד הרגע האחרון לא מרפה….
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,664
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • אתמול 12:35
  • צפיות27
דנה א.
  • תגובה מהירה
  • מה
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 12:45
  • צפיות28
כתבתי את פרשנותי אבוי אם זוכה.

אלי א
  • תגובה מהירה
  • נכון לאלירן לא מגיע
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 12:50
  • צפיות28
למה כי יש לו עיניים יפות ?
לא מגיע לו ועוד יותר לא מגיע לרפאלה!!!
גם גמר לא מגיע להם .

  • תגובה מהירה
  • נכון
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 13:11
  • צפיות17
הדבר האבסורד 29 דיירים בקושי מגיע ל 3 להיות
אל תאשימו אותם זה כשלון האחחחחח והצוות שלו.

חלק גדול מזה נובע מיהירות שפתחו עונה שנייה ברצףףף.

אלי א
  • תגובה מהירה
  • o
  • מסכימה, הלוואי נועם יבחר, לפחות יהיה צדק
    AlphaZoneX
    AlphaZoneX
    מספר הודעות: 129
    ותק: 11 חודשים ו-7 ימים
  • אתמול 16:35
  • צפיות16
  • תגובה מהירה
  • נועם מציע לעומר לקחת חולצה שאחד מדיירי העבר שכח בבית, אחרי כמה דקות
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,664
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • אתמול 15:35
  • צפיות105
עומר הוא חוזר לחדר הארונות ולא מוצא את החולצה ״ ואומר ״בטח גל לקחה וארזה את זה״… הזויים! לפני שעה קלה, גל, מברכת את נועם ״בתיאבון״… עומר מחכה שגל תצא, ואז אומר, ״זה לפני שהיא תעקוץ אותך״…. אני לא יודעת מי יותר גרוע, עומר או אלירן….לא יודעים להרים את עצמם, מבלי להוריד את האחר! יותר נכון את גל!

דנה א.
  • תגובה מהירה
  • o
  • לפני כמה דקות עומר לנועם ״האמת שאני ממש נהנה מגל״…. וצינזור
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,664
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • אתמול 15:49
  • צפיות27
דנה א.
  • תגובה מהירה
  • עומר בזמן שאורז את הבגדים, (גל יושבת לידו בחדר הארונות) פותח מגרה ושולף
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,664
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • אתמול 16:25
  • צפיות30
משם, טבק, ניירות גלגול, גל מסתכלת בהשתאות, הוא מסביר ״יש לי כאן לעוד עונה״ אח״כ מתפתחת שיחה על זה שמישהו לקח 2 זוגות משקפיים (כשחילקו לכולם משקפיים) עומר מנסה להתחמק, וגל אומרת, ״אני יודעת מי לקח״ עומר לוחץ אז תגידי מי, גל עונה, ״אני לא אומרת״. היא עוזבת את החדר, לא לפני שהיא פולטת לעבר עומר, ״יפה״ שניסית להפיל את זה עלי״…. ראינו את דפוס הפעולה שלו לאורך כל העונה, להחביא אוכל, ולהגיד שזה לטובת הבית כשיחסר…. חטיפים שהיה מעלים במגרה שלו, על מנת לאכול אותם עם שלי מאחורי הספה. מישהו מזהה פה pattern - דפוס התנהגות? אני כן!!!! מגעיל!!

דנה א.
  • תגובה מהירה
  • אף פעם לא הבאת דוגמאות של עקיצות והטרלות של גל
    AlphaZoneX
    AlphaZoneX
    מספר הודעות: 129
    ותק: 11 חודשים ו-7 ימים
  • אתמול 16:24
  • צפיות30
והיו מלא, כי ככה את, חבל
אני ראיתי גל היתה בחדר לבד אחרי שנועם שם לעומר דברים

  • תגובה מהירה
  • נו ו….היא לא לקחה לו את החולצה! כנראה בכל הבלגן זה הסתתר ויכול להיות
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,664
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • אתמול 16:27
  • צפיות25
שהוא מצא את החולצה אח״כ והאח הגדול לא הראה את זה! האח הגדול יודע! וזה מספיק!

דנה א.
  • תגובה מהירה
  • אם מציעים לאלירן לזכות באח הגדול
    Frfr
    Frfr
    מספר הודעות: 117
    ותק: 21 ימים ושעה
  • שלשום 22:05
  • צפיות143
או להיות ממציא החשמל ברור לכם מה הבחירה שלו הבנאדם בכמיהה הזויה

  • תגובה מהירה
  • לא הבנתי ?
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • אתמול 11:27
  • צפיות34
למה הוא צריך לרצות להיות ממציא החשמל?
ואני בעד גל וממש לא בעד אלירן ,
אבל פשוט לא ברור לי מה כתבת פה.
כל אחד רוצה להיות מה שהוא , למה שמישהו ירצה להיות ממציא החשמל ?

  • תגובה מהירה
  • בניתוח שעשיתי מי שיוצא הקולות.. גם רפאלה חזק בתמונה תלוי בסדר היציאה
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,507
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • אתמול 07:56
  • צפיות112
הכל תלוי אח ורק באח.

אלי א
  • תגובה מהירה

הוספת הודעה

בטל תגובה בטל עריכה
התחברות הצטרפ/י ותוכל/י לכתוב באופן קבוע


מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה