הערב רב השולט באופן כוחני ולא דמוקרטי הם מיעוט רק שיש להם השפעה כוחנית עצומה אבל לא מספיקה בשביל עם ישראל האמיתי שלא נכנע להם.
הפעם לא יכלו לרמות כי הפער היה גדול מדי (גל הייתה מעל כולם פי 5 בסקרים) ואם היא מרמים הם היו מאבדים את האמון של העם לגמרי.
הפעם לא יכלו לרמות כי הפער היה גדול מדי (גל הייתה מעל כולם פי 5 בסקרים) ואם היא מרמים הם היו מאבדים את האמון של העם לגמרי.









חזרה לפורום
הרשמה
137
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

