אומר לי שההצבעה סגורה...

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • o
  • יש מצב שחוסמים את מי שלא מצביע לגל?!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • שלשום 23:18
  • צפיות108
  • תגובה מהירה
  • לא יודעת לא ניסיתי
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,273
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • שלשום 23:28
  • צפיות35
נשמע מופרך לחלוטין אולי יש תקלה אצלך באתר או משהו..

נערך ע"י בתאל בתאל שלשום 23:28
  • תגובה מהירה
  • o
  • את יכולה להצביע גם עכשיו?
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • שלשום 23:44
  • צפיות25
  • תגובה מהירה
  • o
  • אומר לי שההצבעה סגורה...
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • שלשום 23:43
  • צפיות24
  • תגובה מהירה
  • ברור שסגורה
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,273
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • שלשום 23:49
  • צפיות38
כנאאה ניסית מאוחר מידי..

  • תגובה מהירה
  • בכל מצב היא מיללת ?
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,738
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • אתמול 07:14
  • צפיות24
נמאס ממנה
מרמרה ללא הפסקה
יש לה תקלה בהצבעה?
נראה לך שחסמו מצביעי...והמשפחות שלהן שותקות...?

  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה