התחבר
|
הרשמה
ערוצי טלוויזיה
פורום האח הגדול
פורום חדשות
לוח שידורים
לוח שידורי ספורט
מדורים
כללי
טלוויזיה
ספורט
כלכלה
סגנון חיים
טיולים וטבע
מתכונים
פורומים
פורום חדשות
פורום האח הגדול
פורום טיפים
ראשי
>
פורומים
>
פורום האח הגדול
>
את יכולה להצביע גם עכשיו?
את יכולה להצביע גם עכשיו?
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
צבע אדום
☼
o
יש מצב שחוסמים את מי שלא מצביע לגל?!!
ליבי
ליבי
מספר הודעות:
3,020
ותק:
11 שנים ו-11 חודשים
שלשום 23:18
108
תגובה מהירה
☼
●
לא יודעת לא ניסיתי
בתאל בתאל
בתאל בתאל
מספר הודעות:
6,273
ותק:
4 שנים ו-13 ימים
שלשום 23:28
35
נשמע מופרך לחלוטין אולי יש תקלה אצלך באתר או משהו..
נערך ע"י
בתאל בתאל
שלשום 23:28
תגובה מהירה
☼
o
את יכולה להצביע גם עכשיו?
ליבי
ליבי
מספר הודעות:
3,020
ותק:
11 שנים ו-11 חודשים
שלשום 23:44
25
תגובה מהירה
☼
o
אומר לי שההצבעה סגורה...
ליבי
ליבי
מספר הודעות:
3,020
ותק:
11 שנים ו-11 חודשים
שלשום 23:43
24
תגובה מהירה
☼
●
ברור שסגורה
בתאל בתאל
בתאל בתאל
מספר הודעות:
6,273
ותק:
4 שנים ו-13 ימים
שלשום 23:49
38
כנאאה ניסית מאוחר מידי..
תגובה מהירה
☼
●
בכל מצב היא מיללת ?
בן השרון
בן השרון
שם:
בן שרון
גיל:
7.5
מין:
זכר
מספר הודעות:
1,738
ותק:
שנה ו-10 חודשים
אתמול 07:14
24
נמאס ממנה
מרמרה ללא הפסקה
יש לה תקלה בהצבעה?
נראה לך שחסמו מצביעי...והמשפחות שלהן שותקות...?
תגובה מהירה
הוספת הודעה
הצטרפ/י ותוכל/י לכתוב באופן קבוע
טלגרם
•
פייסבוק
•
טוויטר
•
אינסטגרם
•
גוגל ניוז
מקרא סימנים
הוספת תגובה
☼
הודעה חדשה
●
הודעה עם תוכן
o
הודעה ללא תוכן
תמונה
וידאו
כללי הפורומים של ישראמדיה