משם, טבק, ניירות גלגול, גל מסתכלת בהשתאות, הוא מסביר ״יש לי כאן לעוד עונה״ אח״כ מתפתחת שיחה על זה שמישהו לקח 2 זוגות משקפיים (כשחילקו לכולם משקפיים) עומר מנסה להתחמק, וגל אומרת, ״אני יודעת מי לקח״ עומר לוחץ אז תגידי מי, גל עונה, ״אני לא אומרת״. היא עוזבת את החדר, לא לפני שהיא פולטת לעבר עומר, ״יפה״ שניסית להפיל את זה עלי״…. ראינו את דפוס הפעולה שלו לאורך כל העונה, להחביא אוכל, ולהגיד שזה לטובת הבית כשיחסר…. חטיפים שהיה מעלים במגרה שלו, על מנת לאכול אותם עם שלי מאחורי הספה. מישהו מזהה פה pattern - דפוס התנהגות? אני כן!!!! מגעיל!!
דנה א.