עומר הוא חוזר לחדר הארונות ולא מוצא את החולצה ״ ואומר ״בטח גל לקחה וארזה את זה״… הזויים! לפני שעה קלה, גל, מברכת את נועם ״בתיאבון״… עומר מחכה שגל תצא, ואז אומר, ״זה לפני שהיא תעקוץ אותך״…. אני לא יודעת מי יותר גרוע, עומר או אלירן….לא יודעים להרים את עצמם, מבלי להוריד את האחר! יותר נכון את גל!
דנה א.









חזרה לפורום
הרשמה
82
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

