לגל יש תכןנות טובות ורעות כמו כולנו,
מה הקשר?
לכן אסור לתמוך בה?
וחוץ מזה התכונות של כל האחרים שם יותר רעות משלה. חוץ מנועם אולי.
מה הקשר?
לכן אסור לתמוך בה?
וחוץ מזה התכונות של כל האחרים שם יותר רעות משלה. חוץ מנועם אולי.
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
18
הוספת תגובה
תמונה
וידאו