התחבר
|
הרשמה
ערוצי טלוויזיה
פורום האח הגדול
פורום חדשות
לוח שידורים
לוח שידורי ספורט
מדורים
כללי
טלוויזיה
ספורט
כלכלה
סגנון חיים
טיולים וטבע
מתכונים
פורומים
פורום חדשות
פורום האח הגדול
פורום טיפים
ראשי
>
פורומים
>
פורום האח הגדול
>
למה אי אפשר להצביע אחרי כל אחד שיוצא?
למה אי אפשר להצביע אחרי כל אחד שיוצא?
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
צבע אדום
☼
o
למה אי אפשר להצביע אחרי כל אחד שיוצא?
ליבי
ליבי
מספר הודעות:
3,020
ותק:
11 שנים ו-11 חודשים
שלשום 23:17
69
תגובה מהירה
הוספת הודעה
הצטרפ/י ותוכל/י לכתוב באופן קבוע
טלגרם
•
פייסבוק
•
טוויטר
•
אינסטגרם
•
גוגל ניוז
מקרא סימנים
הוספת תגובה
☼
הודעה חדשה
●
הודעה עם תוכן
o
הודעה ללא תוכן
תמונה
וידאו
כללי הפורומים של ישראמדיה