ממילא אם תכתוב תגובה נוספת בהודעה שלך היא עולה למעלה.
ולגבי מה שכתבת יש על זה כתבות באתרים שונים "תאורית צד שמאל" .
למי שמאמין. לדעתי קשקוש
מזכיר לי את תאורית המטוטלת המונדיאל , לא יצא נכון.
ולגבי מה שכתבת יש על זה כתבות באתרים שונים "תאורית צד שמאל" .
למי שמאמין. לדעתי קשקוש
מזכיר לי את תאורית המטוטלת המונדיאל , לא יצא נכון.
נערך ע"י בן השרון היום 09:35









חזרה לפורום
הרשמה
134
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

