ממילא אם תכתוב תגובה נוספת בהודעה שלך היא עולה למעלה.
ולגבי מה שכתבת יש על זה כתבות באתרים שונים "תאורית צד שמאל" .
למי שמאמין. לדעתי קשקוש
מזכיר לי את תאורית המטוטלת המונדיאל , לא יצא נכון.
זה אולי מאוחר מידי הוא הפסיד מצביעים
בכל מקרה אני בעדו במקרה שגל לא זוכה .
העדפתי את תמיר, דור וקורן אבל הם הודחו, נשארתי עם גל ונועם.
עומר לא מעניין אותי שחצן בניוטרל, אלירן כלומניק שרוצה להשיג הכל בעזרת צבע העיניים ורפאלה זה יצור דוחה ומאוס, אישה זקנה בנשמה ובהתנהלות.
איזה כייף שטל, שלי, והודיה
צופות היום איך גל בגמר והן בבית.
זה כבר ניצחון.
החיוך המרושע של שלי בכל פעם שהבריון התורן השפיל את גל - שתחייך אותו עכשיו לעצמה כשגל בגמר והיא בחוץ.