הם חסמו את מי שלא הצביע לגל

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • הם חסמו את מי שלא הצביע לגל
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,013
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 00:36
  • צפיות115
כדי של נטה את ההצבעות לטובת אלירן או עומר.מיד אחרי ההצבעה שלי לרפאלה לא יכולתי יותר להצביע כי היה כתוב שההצבעה נסגרה!! הנדוס אמרנו? הרי כל מי שישב עם גל היה נגדה והמצביעים לא היו מצביעים לה והיא הייתה מפסידה!!!


  • תגובה מהירה
  • שטויות במיץ
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,271
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • היום 00:59
  • צפיות38
אף אחד לא חסם כלום
אני הצבעתי לגל וחברה שלי לידי הצביעה לעומר.
איזה סיכוי היה לרפאלה שצריך לחסום לה הצבעות נו באמתת🤣

  • תגובה מהירה
  • לא שטויות ולא במיץ!! הצבעתי פעם אחת
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,013
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 14:58
  • צפיות11
וסגרו לי את האפשרות להצביע!!! אני הרבה דברים אבל שקרנית בחיים לא הייתי!!!

  • תגובה מהירה
  • o
  • הם חוסמים כל מי שמגעיל לבני אדם
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,732
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 07:11
  • צפיות21
  • תגובה מהירה
  • o
  • אוי יו יוי "גאון" קטן כמה שטויות יוצאות לך מהפה....
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,013
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 14:55
  • צפיות11
  • תגובה מהירה
  • o
  • ואתה בן שרון טיפש ומגעיל
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,013
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 14:59
  • צפיות6
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה