כדי של נטה את ההצבעות לטובת אלירן או עומר.מיד אחרי ההצבעה שלי לרפאלה לא יכולתי יותר להצביע כי היה כתוב שההצבעה נסגרה!! הנדוס אמרנו? הרי כל מי שישב עם גל היה נגדה והמצביעים לא היו מצביעים לה והיא הייתה מפסידה!!!
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
116
22
הוספת תגובה
תמונה
וידאו