הייתי ממש שמחה שנועם יזכה, לפחות משהו טוב יצא מכאן

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • o
  • רציתי לסכם אבל אין...בכל זאת:העונה והגמר הכי עלוב שהיה הם מסתובבים כמו זומבים
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,504
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • היום 14:29
  • צפיות68
אלי א
  • תגובה מהירה
  • מה ההימור שלך לגמר?
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,257
    ותק: 4 שנים ו-12 ימים
  • היום 15:43
  • צפיות17
הימור שלי :
5- נועם
4- רפאלה
3- עומר
2- אלירן
1- גל

  • תגובה מהירה
  • o
  • הייתי ממש שמחה שנועם יזכה, לפחות משהו טוב יצא מכאן
    AlphaZoneX
    AlphaZoneX
    מספר הודעות: 129
    ותק: 11 חודשים ו-6 ימים
  • היום 16:27
  • צפיות9
  • תגובה מהירה
  • מה
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,504
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • היום 16:50
  • צפיות13
נשמה בול תלכי לשלוח לוטו חחח
לפי 2 הדיירים הראשונים שייצאו נדע לאן הרוח
נושבת תקוות שווא רק לא אלירן גל אקבל כל דבר אחר שגל בפנים

אלי א
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה