התחבר
|
הרשמה
ערוצי טלוויזיה
פורום האח הגדול
פורום חדשות
לוח שידורים
לוח שידורי ספורט
מדורים
כללי
טלוויזיה
ספורט
כלכלה
סגנון חיים
טיולים וטבע
מתכונים
פורומים
פורום חדשות
פורום האח הגדול
פורום טיפים
ראשי
>
פורומים
>
פורום האח הגדול
>
רציתי לסכם אבל אין...בכל זאת:העונה והגמר הכי עלוב שהיה הם מסתובבים כמו זומבים
רציתי לסכם אבל אין...בכל זאת:העונה והגמר הכי עלוב שהיה הם מסתובבים כמו זומבים
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
צבע אדום
☼
o
רציתי לסכם אבל אין...בכל זאת:העונה והגמר הכי עלוב שהיה הם מסתובבים כמו זומבים
Els
Els
שם:
אלי אזולאי
גיל:
63.5
מיקום:
קרית ביאליק
מספר הודעות:
1,504
ותק:
3 שנים ו-11 חודשים
היום 14:29
63
אלי א
תגובה מהירה
☼
●
מה ההימור שלך לגמר?
בתאל בתאל
בתאל בתאל
מספר הודעות:
6,257
ותק:
4 שנים ו-12 ימים
היום 15:43
17
הימור שלי :
5- נועם
4- רפאלה
3- עומר
2- אלירן
1- גל
תגובה מהירה
☼
o
הייתי ממש שמחה שנועם יזכה, לפחות משהו טוב יצא מכאן
AlphaZoneX
AlphaZoneX
מספר הודעות:
129
ותק:
11 חודשים ו-6 ימים
היום 16:27
9
תגובה מהירה
☼
●
מה
Els
Els
שם:
אלי אזולאי
גיל:
63.5
מיקום:
קרית ביאליק
מספר הודעות:
1,504
ותק:
3 שנים ו-11 חודשים
היום 16:50
12
נשמה בול תלכי לשלוח לוטו חחח
לפי 2 הדיירים הראשונים שייצאו נדע לאן הרוח
נושבת תקוות שווא רק לא אלירן גל אקבל כל דבר אחר שגל בפנים
אלי א
תגובה מהירה
הוספת הודעה
הצטרפ/י ותוכל/י לכתוב באופן קבוע
טלגרם
•
פייסבוק
•
טוויטר
•
אינסטגרם
•
גוגל ניוז
מקרא סימנים
הוספת תגובה
☼
הודעה חדשה
●
הודעה עם תוכן
o
הודעה ללא תוכן
תמונה
וידאו
כללי הפורומים של ישראמדיה