הבעיה התחילה כשקהל הצופים הושפע (מן הסתם) מהעליהום שעשו עליה. אבל עזבו! סוף טוב לפחות מבחינתי!
ולגל - עופי על עצמך, תמשיכי לראות את העולם במשקפיים ורודים, עם פרפרים ופרחים. (למגינת ליבה של רפאלה) 🤣
ברכות!! 🌸💕🌸💕
מה שכן העונה הזאת לא היה דייר ללכת איתו באש ובמים זה היה יותר הצבעה נגד ופחות הצבעה בעד. הצבעתי לגל רק בגלל החרם אני לא שלם עם הדמות שלה. מה שכן אני מעדיף שיזכה דייר שצריך את הכסף , אמא לשישה כנראה שצריכה.
אני מתחיל להבין שהבעייה היא לא בליהוק אלא אולי בסוג האנשים שמציעים עצמם כיום לתוכנית.
חייב לשתף קמתי עכשיו לבוקר לא קל אני נשאב לתכנית כאילו אני דייר בכל זאת 3 חודשים התחושה של פרידה ממישהו, משהו יש ואקום משהו חסר
לא קל לוקח לי שבוע שבועיים להבין שזה נגמר כאילו נלקח ממני משהו צריך לחסור לשיגרה לא פשוט איך התחושה שלך במצב כזה?