עם ברכת שבת שלום וחיבוק. מגל הוא מתעלם! הם בסך הכל חמישה וזה ממש בולט! כל כך מראה מי הוא! אפילו כבוד בסיסי לאישה אין לו! זה כבר מעבר למשחק… כל פעם הוא מאכזב מחדש ובשבועות האחרונים, יותר ויותר. לעניות דעתי, הצלילה שלו בסקרים, החלה כשנטש את גל וחבר לטל. עכשיו, בימים האחרונים, כשחבר לרפאלה, שוב טעות!! אסטרטגיה כושלת!! אולי כי הוא בטוח שרפאלה יותר חזקה מגל…לגבי גל, הוא כל הזמן מנסה לצייר אותה באור שלילי… כל הזמן!! מה שהוא משיג, זה בעצם הפוך!! 🤣
דנה א.