למה הוא צריך לרצות להיות ממציא החשמל?
ואני בעד גל וממש לא בעד אלירן ,
אבל פשוט לא ברור לי מה כתבת פה.
כל אחד רוצה להיות מה שהוא , למה שמישהו ירצה להיות ממציא החשמל ?
ואני בעד גל וממש לא בעד אלירן ,
אבל פשוט לא ברור לי מה כתבת פה.
כל אחד רוצה להיות מה שהוא , למה שמישהו ירצה להיות ממציא החשמל ?









חזרה לפורום
הרשמה
122
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

