תסתכלי בראי

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • הם חסמו את מי שלא הצביע לגל
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 00:36
  • צפיות116
כדי של נטה את ההצבעות לטובת אלירן או עומר.מיד אחרי ההצבעה שלי לרפאלה לא יכולתי יותר להצביע כי היה כתוב שההצבעה נסגרה!! הנדוס אמרנו? הרי כל מי שישב עם גל היה נגדה והמצביעים לא היו מצביעים לה והיא הייתה מפסידה!!!


  • תגובה מהירה
  • שטויות במיץ
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,269
    ותק: 4 שנים ו-13 ימים
  • היום 00:59
  • צפיות38
אף אחד לא חסם כלום
אני הצבעתי לגל וחברה שלי לידי הצביעה לעומר.
איזה סיכוי היה לרפאלה שצריך לחסום לה הצבעות נו באמתת🤣

  • תגובה מהירה
  • לא שטויות ולא במיץ!! הצבעתי פעם אחת
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 14:58
  • צפיות12
וסגרו לי את האפשרות להצביע!!! אני הרבה דברים אבל שקרנית בחיים לא הייתי!!!

  • תגובה מהירה
  • o
  • שקרנית אני לא!!! הם סגרו את ההצבעות!!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 22:30
  • צפיות2
  • תגובה מהירה
  • o
  • בתאל ,לא שטויות ולא בטיח!! מיד אחרי שהבנתי הקווים נסגרו
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 22:33
  • צפיות1
  • תגובה מהירה
  • o
  • בתאל, אני לא מאמינה לך בשיט!!כל מי שלא הצביע לגל נחסם!!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 3,020
    ותק: 11 שנים ו-11 חודשים
  • היום 23:01
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה