הבכי בגלל שהוא יודע שהביקורת מוצדקת ושההצגות שלו נכשלו.

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה 19/06/2026 16:51 זרעית


  • רפאלה אלירן ושות' מקנאים בגל פשוט מכיוון שהיא שחקנית הרבה יותר טובה צהם
    רוץ בן סוסי
    רוץ בן סוסי
    מספר הודעות: 133
    ותק: שנה ו-13 ימים
  • אתמול 22:24
  • צפיות129
ואצלה זה משחק אמיתי גם בחיים ולא רק בתכנית כמו של שאר השחקנים מליגה ד'.


  • תגובה מהירה
  • לא הצלחתי להבין למה אלירן נפגע
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,689
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • אתמול 23:55
  • צפיות42
הדברים של נועם ושל גל הם לא כאלה חריפים וזה לא שהוא לא ידע מה הם חושבים עליו
למה לקח ללב ובכה, פרש משולחן השבת ?

יש כתבה בynet נגד גל שהאח לדעתם נותן לגל את כל הבמה ורק בה דנים ושלא ברור מי היא גל האמיתית ...
מה שאהבתי בכתבה זה המשפט על רפאלה "היא מתנהגת בצורה כל כך גועלית שאי-אפשר שלא לתעב אותה " חותם על המשפט עם מאה ועשרים חותמות

נערך ע"י בן השרון היום 00:02
  • תגובה מהירה
  • אלירן נראה לי קשה לו
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,228
    ותק: 4 שנים ו-7 ימים
  • היום 00:28
  • צפיות39
כי הרבה חברים שלו עזבו, והוא בלחץ מאשתו , הוא בטוח שטל הודחה בגלל נויה והוא בסטרס מטורף בגלל שהוא לא יודע מה קורה בחוץ.
ככה נראה לי לא יודעת..

  • תגובה מהירה
  • אלירן אסטרטג בשקל, פשוט זיהה את הפוטנציאל של גל כאיום ולכן
    רוץ בן סוסי
    רוץ בן סוסי
    מספר הודעות: 133
    ותק: שנה ו-13 ימים
  • היום 01:14
  • צפיות37
ולכן מהתחלה התרחק מבלי להתפייס ברמה הפשוטה ביותר מבלי להיות חבר.

גם את זוהר הוא ניסה להכשיל עם עצות אחיתופל, הוא פשוט נרקסיסט ילדותי.

על רפאלה אין מה להוסיף- רוע מזוקק וזיוף פנימי וחיצוני, כל הפנים שלה שונו ולא באמת שלה.
אבל זה מה שהתקשורת רוצה לקדם היום..

האובססיבית שלה לגבי גל יוצאת דופן וגם אם היא מזהה בה משחק אז אומרים פעם אחת מתרחקים וזה. ולא בונים על זה עונה שלמה.

  • תגובה מהירה
  • גם הדמעות שלו הם הצגה או לכל הפחות לא באמת קשורות לגל
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,689
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 08:10
  • צפיות28
פתאום מה שנועם וגל אמרו עליו גרמו לו לצער עד כדי פרישה משולחן השבת?
ומי נכנסת לכל חור שנפתח כדי לחרחר ריב...רפאלה המאוסה
אם לא היו לו עיניים כחולות היא לא היתה מתחנפת ונדבקת , נדבקת ומסיתה.
עוד מזילת ריר מטופשת.

נראה לי שאלירן כמו איסקוב הוא בלון נפוח שבטוח שהוא מושלם אבל בחיים האמיתיים אין לו עבודה/פרנסה ולכן כל המסכה וההצגה שהכל דבש. האח הגדול זה לדפוק קופה וקצת להתפרסם.

נערך ע"י בן השרון היום 08:53
  • תגובה מהירה
  • הבכי בגלל שהוא יודע שהביקורת מוצדקת ושההצגות שלו נכשלו.
    רוץ בן סוסי
    רוץ בן סוסי
    מספר הודעות: 133
    ותק: שנה ו-13 ימים
  • היום 11:46
  • צפיות23
התינוק המגודל הפסיד וזה כואב לו.
לפחות יש לו רגש כלפי עצמו.. :)

נערך ע"י רוץ בן סוסי היום 12:03
  • תגובה מהירה
  • לדעתי מקנאים בה
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,228
    ותק: 4 שנים ו-7 ימים
  • היום 00:13
  • צפיות37
כי היא לא ממורמרת , ולא רואה רק את הרע, והיא מסתדרת לבד בניגוד אליהם .
גל היא שורדת היא לא ניגררת ואין לה על מי להישען,לא בבית ולא בחוץ ,
והיא חזקה למרות הכל , ומקנאים בה.

  • תגובה מהירה
  • אף אחד לא מלאך, אני לא בעד או נגד גל אבל היא לפחות לא רעה
    רוץ בן סוסי
    רוץ בן סוסי
    מספר הודעות: 133
    ותק: שנה ו-13 ימים
  • היום 01:17
  • צפיות34
וגם אם קשה לה והיא מתמודדת היא עושה את זה בדרך מכובדת שלה. אף אחד לא מלאך או רובוט וזכותה להתמודד עם קשיים דרך משקפיים ורודות ולא במרמור כמו רפאלה- זו בגרות וזה מבורך.

  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה