הדברים של נועם ושל גל הם לא כאלה חריפים וזה לא שהוא לא ידע מה הם חושבים עליו
למה לקח ללב ובכה, פרש משולחן השבת ?
יש כתבה בynet נגד גל שהאח לדעתם נותן לגל את כל הבמה ורק בה דנים ושלא ברור מי היא גל האמיתית ...
מה שאהבתי בכתבה זה המשפט על רפאלה "היא מתנהגת בצורה כל כך גועלית שאי-אפשר שלא לתעב אותה " חותם על המשפט עם מאה ועשרים חותמות
למה לקח ללב ובכה, פרש משולחן השבת ?
יש כתבה בynet נגד גל שהאח לדעתם נותן לגל את כל הבמה ורק בה דנים ושלא ברור מי היא גל האמיתית ...
מה שאהבתי בכתבה זה המשפט על רפאלה "היא מתנהגת בצורה כל כך גועלית שאי-אפשר שלא לתעב אותה " חותם על המשפט עם מאה ועשרים חותמות
נערך ע"י בן השרון היום 00:02









חזרה לפורום
הרשמה
124
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

