הדברים של נועם ושל גל הם לא כאלה חריפים וזה לא שהוא לא ידע מה הם חושבים עליו
למה לקח ללב ובכה, פרש משולחן השבת ?
יש כתבה בynet נגד גל שהאח לדעתם נותן לגל את כל הבמה ורק בה דנים ושלא ברור מי היא גל האמיתית ...
מה שאהבתי בכתבה זה המשפט על רפאלה "היא מתנהגת בצורה כל כך גועלית שאי-אפשר שלא לתעב אותה " חותם על המשפט עם מאה ועשרים חותמות
פתאום מה שנועם וגל אמרו עליו גרמו לו לצער עד כדי פרישה משולחן השבת?
ומי נכנסת לכל חור שנפתח כדי לחרחר ריב...רפאלה המאוסה
אם לא היו לו עיניים כחולות היא לא היתה מתחנפת ונדבקת , נדבקת ומסיתה.
עוד מזילת ריר מטופשת.
נראה לי שאלירן כמו איסקוב הוא בלון נפוח שבטוח שהוא מושלם אבל בחיים האמיתיים אין לו עבודה/פרנסה ולכן כל המסכה וההצגה שהכל דבש. האח הגדול זה לדפוק קופה וקצת להתפרסם.
כי היא לא ממורמרת , ולא רואה רק את הרע, והיא מסתדרת לבד בניגוד אליהם .
גל היא שורדת היא לא ניגררת ואין לה על מי להישען,לא בבית ולא בחוץ ,
והיא חזקה למרות הכל , ומקנאים בה.
וגם אם קשה לה והיא מתמודדת היא עושה את זה בדרך מכובדת שלה. אף אחד לא מלאך או רובוט וזכותה להתמודד עם קשיים דרך משקפיים ורודות ולא במרמור כמו רפאלה- זו בגרות וזה מבורך.