בלי עצבים בכלל.....

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • אני יודעת שהולכים פה להגיב לי בעצבים אבל
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,154
    ותק: 4 שנים
  • 03/06/2026 13:06
  • צפיות255
עינבל קצת מגעילה בעיני.
אין בעיה שתלבש מה שבא לה אבל יש לי הרגשה שהיא מנסה לאסוף קולות לא מאנשים שמעריכים אותה כדיירת
אלא מאנשים שרוצים לראות אותה מנענעת את הציצים כל היום מול כל גבר שנמצא מולה.
וזה כבר מוקצן ומוגזם בעיני.


  • תגובה מהירה
  • בלי עצבים בכלל.....
    חגיה
    חגיה
    שם: חגיה
    מין: נקבה
    מספר הודעות: 3,366
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • 03/06/2026 13:12
  • צפיות68
יש משהו במה שאת אומרת.
יש לה חוסר ביטחון מובהק, וערך עצמי נמוך.
כמה חבל.
היא אחלה בחורה בזכות עצמה וללא בשום דבר חיצוני.

  • תגובה מהירה
  • אני
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,396
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • 03/06/2026 13:15
  • צפיות50
הקדמת אותי גם החלק התחתון...סורי זה פשוט זנותי וזול

אלי א
  • תגובה מהירה
  • אה ברור … ערך עצמי נמוך..אז היא אוהבת לרקוד אבל זה כבר לא ריקוד…
    צופה מאנגליה
    צופה מאנגליה
    מין: נקבה
    מיקום: London
    מספר הודעות: 155
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • 04/06/2026 01:12
  • צפיות48
היא כנראה חושבת שאין לה מספיק תוכן בלי זה . חבל .

  • תגובה מהירה
  • שינוי במחלוקת
    קרולינה
    קרולינה
    מספר הודעות: 1,644
    ותק: שנה ו-11 חודשים
  • 04/06/2026 01:25
  • צפיות43
ענבל בעצמה אמרה שהיא די קיצונית וכך אני מרגישה לגביה.
לפעמים אני אוהבת אותה ולפעמים נמס לי ממנה.
לפעמים נראת לי שחקנית ולפעמים אמיתית.
לי אישית לא מפריעה איך היא מתלבשת, אבל אני כנראה כמו ״משה״ כי אני לא מצליחה להבין מי ענבל באמת.

  • תגובה מהירה
  • ענבל לא לובשת משהו שדיירות אחרות לא לבשו בעבר, לא לובשות בהווה ולא ילבשו בעתיד
    ליעד
    ליעד
    מספר הודעות: 19,306
    ותק: 13 שנים וחודש
  • 04/06/2026 01:55
  • צפיות39
כולן ללא יוצא מין הכלל !
אני די אוהבת את ההתנהלות שלה בבית היא מביאה איתה משהו קצת יותר בוגר, נכון שיש לה
לפעמים כל מיני "השתגעויות" אבל בשורה התחתונה היא דיירת שחבל שלא נכנסה מההתחלה,
יש לה את זה.

2022
  • תגובה מהירה
  • לכן כתבתי שלא דיברתי על לבוש
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,154
    ותק: 4 שנים
  • 04/06/2026 07:17
  • צפיות22
תקראי שוב מה כתבתי..
צפית אתמול בבוקר ב 26?
לעבןר דייר דייר ולנענע לו את הציצי מול הפרצוף-
בעיני זה כבר מוגזם....

נערך ע"י בתאל בתאל 04/06/2026 09:18
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה