יש משהו במה שאת אומרת.
יש לה חוסר ביטחון מובהק, וערך עצמי נמוך.
כמה חבל.
היא אחלה בחורה בזכות עצמה וללא בשום דבר חיצוני.
יש לה חוסר ביטחון מובהק, וערך עצמי נמוך.
כמה חבל.
היא אחלה בחורה בזכות עצמה וללא בשום דבר חיצוני.
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
65
49
46
38
הוספת תגובה
תמונה
וידאו