הצבעתי הרגע למשה

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • בעונה הזאת עפים כל מי שאני לא סובל
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,644
    ותק: שנה ו-9 חודשים
  • 02/06/2026 20:09
  • צפיות192
אני ממתין שיעופו מהר רפאלה ונועם
הבאים בתור טל, ושלי
גם לא אכפת לי מגל
אלירן ועומר נסבלים +-
יש דיירים חדשים עדיפים כמו דני, ענבל, משה .למה שהם לא יגיעו לגמר?

מישהו זוכר את פטל , אור , בן והלשלשת האחרונה- הודיה
כל המגעילים בחוץ


נערך ע"י בן השרון 03/06/2026 01:03
  • תגובה מהירה
  • o
  • אתה בעצמך מדבר כמו שלשלת מהפה!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 2,946
    ותק: 11 שנים ו-10 חודשים
  • 02/06/2026 21:58
  • צפיות42
  • תגובה מהירה
  • צודק
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,154
    ותק: 4 שנים
  • 02/06/2026 23:01
  • צפיות42
החדשים טובים יותר ,
וצ6דק לגבי הודיה , שממש לא חסרה במסך.

  • תגובה מהירה
  • o
  • הייתי שמחה עד מאוד, אם ענבל ודני יהיו בגמר.
    חגיה
    חגיה
    שם: חגיה
    מין: נקבה
    מספר הודעות: 3,366
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • 02/06/2026 23:09
  • צפיות32
  • תגובה מהירה
  • הצבעתי הרגע למשה
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,644
    ותק: שנה ו-9 חודשים
  • 03/06/2026 00:17
  • צפיות44
מקווה שרפאלה תעוף ואם לא היא אז נועם

  • תגובה מהירה
  • גם אני.
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,154
    ותק: 4 שנים
  • 03/06/2026 11:15
  • צפיות32
אבל הצבעתי לגל.
החלטתי הפעם לא להצביע אסטרוגית אלא למי שהכי מגיע לו את הקול שלי.

נערך ע"י בתאל בתאל 03/06/2026 11:19
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה