הייתי שמחה עד מאוד, אם ענבל ודני יהיו בגמר.

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • בעונה הזאת עפים כל מי שאני לא סובל
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,644
    ותק: שנה ו-9 חודשים
  • 02/06/2026 20:09
  • צפיות192
אני ממתין שיעופו מהר רפאלה ונועם
הבאים בתור טל, ושלי
גם לא אכפת לי מגל
אלירן ועומר נסבלים +-
יש דיירים חדשים עדיפים כמו דני, ענבל, משה .למה שהם לא יגיעו לגמר?

מישהו זוכר את פטל , אור , בן והלשלשת האחרונה- הודיה
כל המגעילים בחוץ


נערך ע"י בן השרון 03/06/2026 01:03
  • תגובה מהירה
  • o
  • אתה בעצמך מדבר כמו שלשלת מהפה!!
    ליבי
    ליבי
    מספר הודעות: 2,946
    ותק: 11 שנים ו-10 חודשים
  • 02/06/2026 21:58
  • צפיות42
  • תגובה מהירה
  • צודק
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,154
    ותק: 4 שנים
  • 02/06/2026 23:01
  • צפיות42
החדשים טובים יותר ,
וצ6דק לגבי הודיה , שממש לא חסרה במסך.

  • תגובה מהירה
  • o
  • הייתי שמחה עד מאוד, אם ענבל ודני יהיו בגמר.
    חגיה
    חגיה
    שם: חגיה
    מין: נקבה
    מספר הודעות: 3,366
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • 02/06/2026 23:09
  • צפיות32
  • תגובה מהירה
  • הצבעתי הרגע למשה
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,644
    ותק: שנה ו-9 חודשים
  • 03/06/2026 00:17
  • צפיות44
מקווה שרפאלה תעוף ואם לא היא אז נועם

  • תגובה מהירה
  • גם אני.
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,154
    ותק: 4 שנים
  • 03/06/2026 11:15
  • צפיות32
אבל הצבעתי לגל.
החלטתי הפעם לא להצביע אסטרוגית אלא למי שהכי מגיע לו את הקול שלי.

נערך ע"י בתאל בתאל 03/06/2026 11:19
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה