ואם זה לא הרשימה הסופית…
אבל אם זה כן, אני כמוך מתלבטת בין משה לאלירן.
שמתי לב שהאח ממש לא אוהב את טל בכלל… רק מראה הקטעים שהיא כועסת.
אני צופה בערוץ 26 והיא עושה הרבה בבית ופשוט לא מראים את זה בכלל בזמן אחרון.
בנוסף, התבאסתי שלא הראו הקטע של הבדיחה עם הכיסא במיטה של אדיר בפרק של אתמול.
זה באמת היה כל כך מצחיק… כולם לקחו את זה ברוח טובה ופשוט חסר צחוקים וקטעים קלילים.
רק מראים דרמות וזה מעייף!
אבל אם זה כן, אני כמוך מתלבטת בין משה לאלירן.
שמתי לב שהאח ממש לא אוהב את טל בכלל… רק מראה הקטעים שהיא כועסת.
אני צופה בערוץ 26 והיא עושה הרבה בבית ופשוט לא מראים את זה בכלל בזמן אחרון.
בנוסף, התבאסתי שלא הראו הקטע של הבדיחה עם הכיסא במיטה של אדיר בפרק של אתמול.
זה באמת היה כל כך מצחיק… כולם לקחו את זה ברוח טובה ופשוט חסר צחוקים וקטעים קלילים.
רק מראים דרמות וזה מעייף!
נערך ע"י קרולינה 02/06/2026 02:40









חזרה לפורום
הרשמה
140
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

