בס"ד
הודעה שקראתי הרגע בפייסבוק הישוב שלי קרני שומרון:
"הנחיה מפורשת של חברת "מיני ליין" שמעניקה שירות טכנאים בין היתר למכשירי אלקטרולוקס קובעת, כי עד להודעה חדשה טכנאים לא יגיעו לקרני שומרון עקב המצב הבטחוני השורר כרגע....
לידיעתכם."
תגובת אחת התושבות בשכונה שלי: "גם בחברות אחרות יש הנחייה כזאת, וחלק מחברות משלוחים מנועות לעלות לשומרון....."
פשוט בושה להם! דווקא צריכים לעלות הנה ולא לפחד!!! זה מתן פרס לטרור הרצחני!!!
מה הלאה?? שלא נקבל לחם וחלב עד שירגע המצב???בושה ואין מילים!!!
הודעה שקראתי הרגע בפייסבוק הישוב שלי קרני שומרון:
"הנחיה מפורשת של חברת "מיני ליין" שמעניקה שירות טכנאים בין היתר למכשירי אלקטרולוקס קובעת, כי עד להודעה חדשה טכנאים לא יגיעו לקרני שומרון עקב המצב הבטחוני השורר כרגע....
לידיעתכם."
תגובת אחת התושבות בשכונה שלי: "גם בחברות אחרות יש הנחייה כזאת, וחלק מחברות משלוחים מנועות לעלות לשומרון....."
פשוט בושה להם! דווקא צריכים לעלות הנה ולא לפחד!!! זה מתן פרס לטרור הרצחני!!!
מה הלאה?? שלא נקבל לחם וחלב עד שירגע המצב???בושה ואין מילים!!!









חזרה לפורום
הרשמה
402
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

