יש חרם כביכול עלינו עקב המצב הבטחוני:

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • יש חרם כביכול עלינו עקב המצב הבטחוני: מיכל
  • 28/10/2015 20:08
  • צפיות402
בס"ד

הודעה שקראתי הרגע בפייסבוק הישוב שלי קרני שומרון:

"הנחיה מפורשת של חברת "מיני ליין" שמעניקה שירות טכנאים בין היתר למכשירי אלקטרולוקס קובעת, כי עד להודעה חדשה טכנאים לא יגיעו לקרני שומרון עקב המצב הבטחוני השורר כרגע....
לידיעתכם."

תגובת אחת התושבות בשכונה שלי: "גם בחברות אחרות יש הנחייה כזאת, וחלק מחברות משלוחים מנועות לעלות לשומרון....."

פשוט בושה להם! דווקא צריכים לעלות הנה ולא לפחד!!! זה מתן פרס לטרור הרצחני!!!

מה הלאה?? שלא נקבל לחם וחלב עד שירגע המצב???בושה ואין מילים!!!


  • תגובה מהירה
  • דרך פעולה נכון mimi
  • 28/10/2015 22:10
  • צפיות308
גם אני גרה באחד מישובי יהודה ושומרון, וכאשר זו התשובה שנתנו לי פשוט לא ישבתי ובכיתי אלא עשיתי.
יש להגיע לכל גוף תקשורת אפשרי כמו ישראל היום גלי צהל ועוד וכן להגיע לתמ"ת ולארגוני צרכנים ויש גם פייסבוק לא להרים ידיים.
כמו שמגיעים לבאר שבע ירושלים ורעננה עליהם להגיע לכל מקום מה גם שכאשר גבו את הביטוח לא אמרו שלא יבואו במידה ו...

  • תגובה מהירה
  • תודה רבה להצעה.. מיכל
  • 28/10/2015 23:52
  • צפיות361
בס"ד אינני בוכה או משהו כזה, אלא אף עשיתי גם בכך שהבאתי את הידיעה הנה לפחות ואמשיך בעזרת ה' בלי נדר להפיץ זאת הלאה(פשוט סוער כרגע וחוששת מהפסקת חשמל) ה' יעזור לנו אמן!!

  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה