דובר צה"ל מוסר כי אתמול (א'), ה' בחשוון תשע"ו, 18 באוקטובר 2015, נפל חייל צה"ל סמל עומרי לוי ז"ל, בן 19 משדי חמד, בפיגוע הטרור שארע בשעות הערב בתחנה המרכזית בבאר שבע.
רב-טוראי עומרי לוי ז"ל הועלה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותו. הודעה נמסרה למשפחתו.
יהי זכרו ברוך.
רב-טוראי עומרי לוי ז"ל הועלה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותו. הודעה נמסרה למשפחתו.
יהי זכרו ברוך.









חזרה לפורום
הרשמה
475
הוספת תגובה
וידאו 

