דובר צה"ל מוסר כי אתמול (א'), ה' בחשוון תשע"ו, 18 באוקטובר 2015, נפל חייל צה"ל סמל עומרי לוי ז"ל, בן 19 משדי חמד, בפיגוע הטרור שארע בשעות הערב בתחנה המרכזית בבאר שבע.
רב-טוראי עומרי לוי ז"ל הועלה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותו. הודעה נמסרה למשפחתו.
אני משתתף בצערכם. זה נורא ואיום, אבל אנו נמצאים במלחמה שכבר עלולה להפסיק. וזה המחיר שאנו משלמים על כך , לשים לב בכל מקום שנמצאים בו סביב, היו חזקים לאם ושתיי האחים.