אני משתתף בצערכם. זה נורא ואיום, אבל אנו נמצאים במלחמה שכבר עלולה להפסיק. וזה המחיר שאנו משלמים על כך , לשים לב בכל מקום שנמצאים בו סביב, היו חזקים לאם ושתיי האחים.
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
צבע אדום
|
היום 12:46 שומרה, אבן מנחם
|
היום 08:27 זרעית
|
היום 02:18 מרגליות
|
אתמול 22:16 הגליל העליון, מרום הגליל
|
331
הוספת תגובה
תמונה
וידאו