אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו בתגובה לדבריו:
ראאד סלאח אמר עכשיו בהפגנה בסכנין, שבמסגרת מאבקו בכיבוש הישראלי הוא מוכן לשלם את המחיר, לשבת בכלא ולמות. אני מקוה שמשאלתו תתממש במהרה".
פייסבוק אביגדור ליברמן, לא נותר אלא לקוות יחד איתו למיצוי הדין עם העומד בראש המסיתים ראאד סאלח.
ראאד סלאח אמר עכשיו בהפגנה בסכנין, שבמסגרת מאבקו בכיבוש הישראלי הוא מוכן לשלם את המחיר, לשבת בכלא ולמות. אני מקוה שמשאלתו תתממש במהרה".
פייסבוק אביגדור ליברמן, לא נותר אלא לקוות יחד איתו למיצוי הדין עם העומד בראש המסיתים ראאד סאלח.
נערך ע"י חדשות1 13/10/2015 19:17









חזרה לפורום
הרשמה
350
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

