ראאד סלאח היה בהפגנה בסכנין

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 12:46 שומרה, אבן מנחם
התראה חדשה היום 08:27 זרעית
התראה חדשה היום 02:18 מרגליות
התראה חדשה אתמול 22:16 הגליל העליון, מרום הגליל


  • ראאד סלאח היה בהפגנה בסכנין
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,371
    ותק: 13 שנים וחודש
  • 13/10/2015 19:15
  • צפיות350
אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו בתגובה לדבריו:
ראאד סלאח אמר עכשיו בהפגנה בסכנין, שבמסגרת מאבקו בכיבוש הישראלי הוא מוכן לשלם את המחיר, לשבת בכלא ולמות. אני מקוה שמשאלתו תתממש במהרה".
פייסבוק אביגדור ליברמן, לא נותר אלא לקוות יחד איתו למיצוי הדין עם העומד בראש המסיתים ראאד סאלח.


נערך ע"י חדשות1 13/10/2015 19:17
  • תגובה מהירה
  • מקור הטרור הנוכחי הוא ..... יעקוב אל מוכתאר
  • 13/10/2015 20:59
  • צפיות309
זה לא סוד שנאמני הר הבית ושלוחותיה על כל נגזרותיה ,הם בעלי הרעיון ,כולל תוכניות מוכנות לביצוע, שמטרתם הריסת מסגד אל אקצא ובניית בית כנסת "בית המקדש".הם הם המקור לטרור ומקור הבעירה וחוסר השקט בכל הארץ .ובכל הזדמנות הם מבעירים את השטח .צודקת התנועה האסלמית שדוגלת שמסגד אל אקצא בסכנה .כי זו אמת ועובדה .

  • תגובה מהירה
  • רוצים שקט ובטחול ומייד ..... יעקוב אל מוכתאר
  • 13/10/2015 21:01
  • צפיות332
מהיום והלאה אין יותר תיירות במסגדים ובראשם אלאקצא .

  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה