מזעזע אבל צפוי , מי שם כלבייה באמצע עיר ערבית ?

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • כלביית תנו לחיות לחיות בצפון בסכנין נשרפה תמונה מצורפת
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,387
    ותק: 13 שנים וחודשיים
  • 27/09/2015 23:18
  • צפיות471
שני כלבים נשרפו למוות ו-13 אחרים נפצעו וסובלים מכוויות לאחר שאלמונים הציתו את כלביית "תנו לחיות לחיות" בסכנין. הכלבים סובלים מכוויות חמורות, כלב אחד נמלט מהמקום כשמצבו לא ברור. הכלבים הנותרים הועברו לכלבייה חלופית.
מקור מאקו
מקור תמונות תנו לחיות לחיות


כלביית תנו לחיות לחיות בצפון בסכנין נשרפה
כלביית תנו לחיות לחיות בצפון בסכנין נשרפה
נערך ע"י חדשות1 27/09/2015 23:46
  • תגובה מהירה
  • מזעזע אבל צפוי , מי שם כלבייה באמצע עיר ערבית ? מיקו
  • 28/09/2015 06:19
  • צפיות342
הכלבייה הקודמת שלהם הייתה משהו מאולתר בדרך לסכנין, אז העבירו אותם
״מין הפח אל הפחת ״ לא ממש רוצים אותם שם !
מה כל כך היה קשה להקים כלבייה באחד מהמושבים או מישובי האזור ?
כואב הלב שהכלבים שילמו בחייהם מלכתחילה לא היו צריכים להיות שם, ולא לקחת צ'אנס על חשבון החיים של הכלבים!
קוראים לזה מחדל חמור של מי שנתן אישור לכלבייה במקום שרובו עויין לבעלי חיים. והוכחה ברורה שהתוכנית שלהם ״ מאלימות לחמלה״ לא עזרה להם בשיט!

  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה