הכלבייה הקודמת שלהם הייתה משהו מאולתר בדרך לסכנין, אז העבירו אותם
״מין הפח אל הפחת ״ לא ממש רוצים אותם שם !
מה כל כך היה קשה להקים כלבייה באחד מהמושבים או מישובי האזור ?
כואב הלב שהכלבים שילמו בחייהם מלכתחילה לא היו צריכים להיות שם, ולא לקחת צ'אנס על חשבון החיים של הכלבים!
קוראים לזה מחדל חמור של מי שנתן אישור לכלבייה במקום שרובו עויין לבעלי חיים. והוכחה ברורה שהתוכנית שלהם ״ מאלימות לחמלה״ לא עזרה להם בשיט!
״מין הפח אל הפחת ״ לא ממש רוצים אותם שם !
מה כל כך היה קשה להקים כלבייה באחד מהמושבים או מישובי האזור ?
כואב הלב שהכלבים שילמו בחייהם מלכתחילה לא היו צריכים להיות שם, ולא לקחת צ'אנס על חשבון החיים של הכלבים!
קוראים לזה מחדל חמור של מי שנתן אישור לכלבייה במקום שרובו עויין לבעלי חיים. והוכחה ברורה שהתוכנית שלהם ״ מאלימות לחמלה״ לא עזרה להם בשיט!









חזרה לפורום
הרשמה
471

הוספת תגובה
וידאו 

