אני יודעת את זה שנים

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • מומחה לשינה: להתעורר לפני 10 בבוקר לעבודה - עינוי תמונה מצורפת
    IsraMedia
    IsraMedia
    מספר הודעות: 4,727
    ותק: 19 שנים ו-7 חודשים
  • 18/09/2015 11:56
  • צפיות1,122
לקום מוקדם בבוקר לעבודה עלולה להיות משימה קשה במיוחד, כעת מחקר חדש מבשר - זה גם עלול לפגוע לכם בבריאות. חוקר שינה מאוקספורד טוען כי מקומות עבודה שמכריחים את העובדים שלהם להתחיל את יום העבודה מוקדם הופכת את העובדים לחולים ותשושים. הוא גם הזהיר שהחברה המערבית הופכת אותנו לאט למחוסרי שינה, ובכדי לטפל בבעיה יש צורך בשינוי עצום.

שורש הבעיה היא שמקצבי השינה עד גיל 55 אינם מסונכרנים עם שעות העבודה (9-17) ופוגעת בביצועי העובדים ובתפוקתם.

החוקר גם הציע כי ילדים בני 8-10 יתעוררו לבית הספר ב-8:30 לכל הפחות, ילדים בני 16 צריכים להתחיל את היום ב-10, ובני 18 ב-11 בבוקר.

http://zeenews.india.com/news/health/health-news/s...

תמונה: https://www.flickr.com/photos/rlcalamusa4156/


מומחה לשינה: להתעורר לפני 10 בבוקר לעבודה - עינוי
  • תגובה מהירה
  • אני יודעת את זה שנים אני
  • 19/09/2015 01:02
  • צפיות290
לכן בחרתי בעבודה שעובדים מהצהריים ולא עבודה מהבוקר.
נכון, אולי יש פחות שעות ומרווחים קצת פחות כסף ממי שעובד יום מלא, אבל הבריאות מעל הכל.

  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה