לקום מוקדם בבוקר לעבודה עלולה להיות משימה קשה במיוחד, כעת מחקר חדש מבשר - זה גם עלול לפגוע לכם בבריאות. חוקר שינה מאוקספורד טוען כי מקומות עבודה שמכריחים את העובדים שלהם להתחיל את יום העבודה מוקדם הופכת את העובדים לחולים ותשושים. הוא גם הזהיר שהחברה המערבית הופכת אותנו לאט למחוסרי שינה, ובכדי לטפל בבעיה יש צורך בשינוי עצום.
שורש הבעיה היא שמקצבי השינה עד גיל 55 אינם מסונכרנים עם שעות העבודה (9-17) ופוגעת בביצועי העובדים ובתפוקתם.
החוקר גם הציע כי ילדים בני 8-10 יתעוררו לבית הספר ב-8:30 לכל הפחות, ילדים בני 16 צריכים להתחיל את היום ב-10, ובני 18 ב-11 בבוקר.
http://zeenews.india.com/news/health/health-news/s...
תמונה: https://www.flickr.com/photos/rlcalamusa4156/
שורש הבעיה היא שמקצבי השינה עד גיל 55 אינם מסונכרנים עם שעות העבודה (9-17) ופוגעת בביצועי העובדים ובתפוקתם.
החוקר גם הציע כי ילדים בני 8-10 יתעוררו לבית הספר ב-8:30 לכל הפחות, ילדים בני 16 צריכים להתחיל את היום ב-10, ובני 18 ב-11 בבוקר.
http://zeenews.india.com/news/health/health-news/s...
תמונה: https://www.flickr.com/photos/rlcalamusa4156/









חזרה לפורום
הרשמה
1,122
הוספת תגובה
וידאו 

