לכן בחרתי בעבודה שעובדים מהצהריים ולא עבודה מהבוקר.
נכון, אולי יש פחות שעות ומרווחים קצת פחות כסף ממי שעובד יום מלא, אבל הבריאות מעל הכל.
נכון, אולי יש פחות שעות ומרווחים קצת פחות כסף ממי שעובד יום מלא, אבל הבריאות מעל הכל.
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
צבע אדום
|
היום 12:46 שומרה, אבן מנחם
|
היום 08:27 זרעית
|
היום 02:18 מרגליות
|
אתמול 22:16 הגליל העליון, מרום הגליל
|
290
הוספת תגובה
תמונה
וידאו