עם

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • יש לי וידוי. תמונה מצורפת
    צופה מאנגליה
    צופה מאנגליה
    מין: נקבה
    מיקום: London
    מספר הודעות: 164
    ותק: 4 שנים
  • היום 12:31
  • צפיות127
יש לי וידוי. אני צופה באח הגדול בארון , בסתר . אף אחד לא יודע . בבקשה אל תשפטו אותי, בסביבה שלי זה דורש תירוצים רבים ולי אין זמן או אנרגיה להסביר שום דבר לאף אחד …יש לי בן דוד בתפקיד מאוד בכיר בהפקה של התוכנית וגם כשהייתי בביקור חירום בארץ כשאמא שלי חלתה הוא ספר שהם בבעיה בהפקה ומתכננים ״להחליף כמעט את כל הדיירים ״ שתקתי .
בימים האחרונים ראיתי פוסטים כמו זה בתמונה שאעלה כאן ופשוט החלטתי שאם זוכה דייר שהוא לא גל או נעם אני פשוט מפסיקה לצפות. תגידו מה שתגידו אבל העונה הזו היתה קשה מדי לצפייה. גל לא מושלמת , אף אחד לא
אבל ההתנהגות של הדיירים כלפיה ובייחוד רפאלה שאומרת שגל צבועה בזמן שנכנסה לבית בקשה עזרה בעברית (גדלה עם אמא ישראלית כן )? ולכאורה לא הבינה למה דיירים רבים ביניהם וכו׳ והפכה תוך ימים לסיוט מתמשך . העלתי כאן קישור ותמונות שלה לפני הניתוחים ( שזה מסביר המון על מקור המירמור של רפאלה) אבל כמובן שההודעה שלי הוסרה כי היא בעד גל …
ראיתי את הסקרים שהעלתם כאן וזה יהיה חסר הגיון וצדק אם גל לא תזכה . אגב אני גם מסכימה עם הטענה שהתכנית התחילה בשנת 2008 והפרס נשאר מיליון שקלים שזה פשוט בדיחה שזה נשאר אותו הדבר ולא מעודכן .


יש לי וידוי.
  • תגובה מהירה
  • סבירות
    Frfr
    Frfr
    מספר הודעות: 117
    ותק: 19 ימים
  • היום 13:58
  • צפיות25
יהיה להם קשה הפעם וגם אם יש להם את היכולת לעשות בערך הכל(והם משמשים בה) הפעם גם אם התרגלנו אנחנו תקווה שהאח לא יעלה על המקפצה

  • תגובה מהירה
  • לא ירחק היום שאנשים ימאסו בתוכנית בגלל ההפקה
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,715
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • היום 15:59
  • צפיות19
בעונה של סתיו הם גנבו ממנה את הזכיה בגלל שיטת ההצבעה

  • תגובה מהירה
  • עם פער כזה בכל הסקרים
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,250
    ותק: 4 שנים ו-11 ימים
  • היום 16:23
  • צפיות21
הם יהרסו לעצמם אם הם ירמו.
גל הזוכה
ובפער מטורף מעל כולם.

  • תגובה מהירה
  • עם
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,493
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • היום 17:19
  • צפיות19
יש הבדל משמעותי בין שמועה לבטטה שאמרת שיותר אמין,נוח לך להסתכל על שמועה מתוך תקווה, בכל מקרה האח מחליט.

אלי א
  • תגובה מהירה
  • o
  • גם אצל בטטה גל זוכה בגדול
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,250
    ותק: 4 שנים ו-11 ימים
  • היום 17:24
  • צפיות16
נערך ע"י בתאל בתאל היום 19:31
  • תגובה מהירה
  • גם
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.5
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,493
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • היום 18:15
  • צפיות10
כנסי לניתוח שבאמת השקעתי שמסתמך על יציאת דיירים והמשך הצבעה...

נערך ע"י Els היום 18:17
אלי א
  • תגובה מהירה
  • קראתי
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,250
    ותק: 4 שנים ו-11 ימים
  • היום 19:33
  • צפיות6
בהחלט מעניין.
לדעתי עומר מול גל בסוף ולא אלירן.
אבל גל תיקח
אגב בעיני בין עומר לאלירן - לאלירן יותר מגיע מעומר

נערך ע"י בתאל בתאל היום 19:35
  • תגובה מהירה
  • בלי קשר לשיטה את באמת נותנת אמון בעורך דין שהההפקה מממנת אותו ?!
    רוץ בן סוסי
    רוץ בן סוסי
    מספר הודעות: 136
    ותק: שנה ו-17 ימים
  • היום 17:14
  • צפיות17
לדעתי בישראל היום הכל מושחת ובטח במערכת המשפט..

  • תגובה מהירה
  • o
  • הצילום מסך הוא מהרשת , זה לא אני כתבתי .
    צופה מאנגליה
    צופה מאנגליה
    מין: נקבה
    מיקום: London
    מספר הודעות: 164
    ותק: 4 שנים
  • היום 20:19
  • צפיות2
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה