יש לי וידוי. אני צופה באח הגדול בארון , בסתר . אף אחד לא יודע . בבקשה אל תשפטו אותי, בסביבה שלי זה דורש תירוצים רבים ולי אין זמן או אנרגיה להסביר שום דבר לאף אחד …יש לי בן דוד בתפקיד מאוד בכיר בהפקה של התוכנית וגם כשהייתי בביקור חירום בארץ כשאמא שלי חלתה הוא ספר שהם בבעיה בהפקה ומתכננים ״להחליף כמעט את כל הדיירים ״ שתקתי .
בימים האחרונים ראיתי פוסטים כמו זה בתמונה שאעלה כאן ופשוט החלטתי שאם זוכה דייר שהוא לא גל או נעם אני פשוט מפסיקה לצפות. תגידו מה שתגידו אבל העונה הזו היתה קשה מדי לצפייה. גל לא מושלמת , אף אחד לא
אבל ההתנהגות של הדיירים כלפיה ובייחוד רפאלה שאומרת שגל צבועה בזמן שנכנסה לבית בקשה עזרה בעברית (גדלה עם אמא ישראלית כן )? ולכאורה לא הבינה למה דיירים רבים ביניהם וכו׳ והפכה תוך ימים לסיוט מתמשך . העלתי כאן קישור ותמונות שלה לפני הניתוחים ( שזה מסביר המון על מקור המירמור של רפאלה) אבל כמובן שההודעה שלי הוסרה כי היא בעד גל …
ראיתי את הסקרים שהעלתם כאן וזה יהיה חסר הגיון וצדק אם גל לא תזכה . אגב אני גם מסכימה עם הטענה שהתכנית התחילה בשנת 2008 והפרס נשאר מיליון שקלים שזה פשוט בדיחה שזה נשאר אותו הדבר ולא מעודכן .
בימים האחרונים ראיתי פוסטים כמו זה בתמונה שאעלה כאן ופשוט החלטתי שאם זוכה דייר שהוא לא גל או נעם אני פשוט מפסיקה לצפות. תגידו מה שתגידו אבל העונה הזו היתה קשה מדי לצפייה. גל לא מושלמת , אף אחד לא
אבל ההתנהגות של הדיירים כלפיה ובייחוד רפאלה שאומרת שגל צבועה בזמן שנכנסה לבית בקשה עזרה בעברית (גדלה עם אמא ישראלית כן )? ולכאורה לא הבינה למה דיירים רבים ביניהם וכו׳ והפכה תוך ימים לסיוט מתמשך . העלתי כאן קישור ותמונות שלה לפני הניתוחים ( שזה מסביר המון על מקור המירמור של רפאלה) אבל כמובן שההודעה שלי הוסרה כי היא בעד גל …
ראיתי את הסקרים שהעלתם כאן וזה יהיה חסר הגיון וצדק אם גל לא תזכה . אגב אני גם מסכימה עם הטענה שהתכנית התחילה בשנת 2008 והפרס נשאר מיליון שקלים שזה פשוט בדיחה שזה נשאר אותו הדבר ולא מעודכן .









חזרה לפורום
הרשמה
129
הוספת תגובה
וידאו 

