האצבע שלך על לחצני הנייד להצביע לה...
האמת עוד לא החלטתי למי להצביע גל/קורן
מה שבטוח שרפאלה אני לא מצביע ולא ירחק היום שגם החברים לכאורה שיש לה בבית ינטשו אותה, רוע קשה לעיכול.
לדבריה הוא סיפר לה בבית האח שיש תמונות ושיחות שלו עם גברים אבל זה לא הוא אלא מישהו שהתחזה לו. למה לא ראינו את השיחה הזאת בבית האח? מי המתחזה?
למה שמישהו יתחזה לעומר שהוא אדם אנונימי?
לא יודע למה אבל יש לי תחושה שזה נכון.
שלי הוסיפה שהם מתכננים לעבור לגור יחד ברעננה.
בהצלחה.
סורי אחרי 17 שנה מאז שנגנב הניצחון מבובליל...פייק הצבעות
אין סיבה שאשנה את הסטטוס לא להצביע והשנה בפרט לא משתתף
בעבודה בעיניים על הצופים.
אז תחיו באשליות ותמשיכו להצביע חחח
לכל אלה שזה עושה להם עניין בכל זאת להצביע
למען החוויה
תכלס ממש אבל ממש אין למי
לעונה הגרועה הזאת יש רק אשם אחד האחחח
הוא פשוט מתחת לכל ביקורת בהפקת תכנית
ומעונה לעונה רק מדרדר שיפנה את מקומו תודה.