האצבע שלך על לחצני הנייד להצביע לה...
האמת עוד לא החלטתי למי להצביע גל/קורן
מה שבטוח שרפאלה אני לא מצביע ולא ירחק היום שגם החברים לכאורה שיש לה בבית ינטשו אותה, רוע קשה לעיכול.
האמת עוד לא החלטתי למי להצביע גל/קורן
מה שבטוח שרפאלה אני לא מצביע ולא ירחק היום שגם החברים לכאורה שיש לה בבית ינטשו אותה, רוע קשה לעיכול.
נערך ע"י בן השרון אתמול 22:58









חזרה לפורום
הרשמה
136
הוספת תגובה
תמונה
וידאו 

