תיאמו הדחה אתמול בלילה.
לשבת לדבר ולהגיד איזה דיירים בא לכם שיודחו , זה תיאום הדחה, ולא שמעתי שהעירו להם על זה..
העונה הזאת נראה שהכריחו את רשת לעשות... לא נראה שמשהו זז שם
לשבת לדבר ולהגיד איזה דיירים בא לכם שיודחו , זה תיאום הדחה, ולא שמעתי שהעירו להם על זה..
העונה הזאת נראה שהכריחו את רשת לעשות... לא נראה שמשהו זז שם









חזרה לפורום
הרשמה
135

הוספת תגובה
וידאו 

