אבל יש סוג של צדק חברתי.
שיתאמו, שירכלו, שיתעמרו... .
אין לנו שליטה על זה.
בסוף ההפקה תחליט!!
מצורף קטע מההסכם המשפטי של האח הכדול.
שיתאמו, שירכלו, שיתעמרו... .
אין לנו שליטה על זה.
בסוף ההפקה תחליט!!
מצורף קטע מההסכם המשפטי של האח הכדול.
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
הוספת תגובה
תמונה
וידאו