היתה רצה לאלירן, לקבל חיזוקים שפעלה נכון והוא חיזק אותה בכל פעם. פמפמו את הרוע המשותף לגל בכל דקה על המסך. לפי ההיכרות עם אלירן לאורך העונה, הוא ימשיך את הקו הזה, להראות נאמנות לשותפה שהודחה. הוא עדין תקוע באמירה שגל אמרה לו עוד בתחילת העונה, (בתקופת פאינה..) האם יעשה שינוי? קשה לי להאמין, הוא תקוע עמוק בשנאה לגל. טל עשתה עליו עבודה טובה, בהקשר של גל. נראה בהמשך…
דנה א.