בשמחה - יששששששש

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום


  • המודחת: טל
    ליעד
    ליעד
    מספר הודעות: 19,325
    ותק: 13 שנים וחודשיים
  • 13/06/2026 23:04
  • צפיות187
המקום התשיעי באח הגדול


2022
  • תגובה מהירה
  • ברוך השם אנשים כוחניים ---> בחוץ
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,703
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • 13/06/2026 23:05
  • צפיות44
הודיה עפה
בקרוב אצל רפאלה
בעונה הזאת כל מי שאני לא סובל עף
אני מתחיל להאמין שיש לי כוחות

נערך ע"י בן השרון 13/06/2026 23:06
  • תגובה מהירה
  • o
  • מי שרוצה לצעוק ....ישששששש.... זה הזמן והמקום
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,703
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • 13/06/2026 23:10
  • צפיות33
  • תגובה מהירה
  • o
  • בשמחה - יששששששש
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,638
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • 13/06/2026 23:12
  • צפיות27
דנה א.
  • תגובה מהירה
  • לא שמעתי אני כבד שמיעה....תחזרי שנית
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,703
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • 13/06/2026 23:14
  • צפיות42
זה היה יייייששששש או יששששש או יייייייייש ?

נערך ע"י בן השרון 13/06/2026 23:15
  • תגובה מהירה
  • וואוווו הדחה מפתיעה
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,238
    ותק: 4 שנים ו-9 ימים
  • 13/06/2026 23:16
  • צפיות36
הדחה של דייר ותיק ודומיננטי בשלב זה היא אמירה - שלאנשים נמאס לראות התעללות ורוע בפריים טיים.

  • תגובה מהירה
  • o
  • נכון, הדחה מפתיעה ו...משמחת.
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,703
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • 13/06/2026 23:18
  • צפיות31
  • תגובה מהירה
  • דיירים של גמר הודחו
    בתאל בתאל
    בתאל בתאל
    מספר הודעות: 6,238
    ותק: 4 שנים ו-9 ימים
  • 13/06/2026 23:22
  • צפיות40
כמו הודיה, טל...
והם עדיין לא מבינים שזה בגלל ההתנהגות שלהם לגל.. רפאלה הבאה בתור

  • תגובה מהירה
  • המכשפה הזאת עולה על כולן ברוע שלה
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,703
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • 13/06/2026 23:26
  • צפיות42
אם אצל הודיה זה בא מהקושי בחיים
ואצל טל יש גם תכונות טובות.....ואגב היא בכלל לא מכוערת למרות שזה מה שהיא חושבת.
רפאלה זו המכשפה הכי גדולה שהיתה אי פעם באח הגדול + רכלנית + סכסכנית+ מפיצה כל מידע אישי שמישהו חלק איתה.
המלחמה שלה בגל אולי מובנת לא הבנתי למה היא הפכה את ענבל לאדם שהיא הכי שונאת.

נערך ע"י בן השרון 13/06/2026 23:28
  • תגובה מהירה
  • o
  • כי היא קנאית וממורמרת וקשה לה עם אנשים שיש להם שמחת חיים.
    רוץ בן סוסי
    רוץ בן סוסי
    מספר הודעות: 134
    ותק: שנה ו-15 ימים
  • 13/06/2026 23:36
  • צפיות26
  • תגובה מהירה
  • o
  • ההדחה הכי הכי מתוקה ומוצדקת!!
    חגיה
    חגיה
    שם: חגיה
    מין: נקבה
    מספר הודעות: 3,447
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • 13/06/2026 23:37
  • צפיות34
  • תגובה מהירה
  • אני בהלםםם טל טיטו הודחההה. לייק ואט????הנסיכה של הבית
    פילולה
    פילולה
    מספר הודעות: 2
    ותק: 10 ימים ו-18 שעות
  • 13/06/2026 23:43
  • צפיות44
בישלה ניקתה היתה חברה הכי טובה של כולם.
הרימה. דאגה לכולם. טיפלה בכולם.
ואט????

  • תגובה מהירה
  • אלירן
    Frfr
    Frfr
    מספר הודעות: 112
    ותק: 16 ימים ו-19 שעות
  • 14/06/2026 00:01
  • צפיות49
איזה אהבל האלירן הזה היה ברור שהוא ישייך את ההדחה של טל לצעקות של נוייה הבנאדם בתעופה עצמית אין שכל אין דאגות

  • תגובה מהירה
  • אלירן
    Frfr
    Frfr
    מספר הודעות: 112
    ותק: 16 ימים ו-19 שעות
  • 14/06/2026 00:02
  • צפיות58
איזה האבל האלירן הזה היה ברור שהוא יחשוב שטל הודחה בגלל הצעקות של נוייה הבנאדם בתעופה עצמית אין שכל אין דאגות

  • תגובה מהירה
  • הניסיון להסביר את ההדחה בשל הצעקות של נויה,
    חגיה
    חגיה
    שם: חגיה
    מין: נקבה
    מספר הודעות: 3,447
    ותק: 3 שנים ו-11 חודשים
  • 13/06/2026 23:42
  • צפיות46
הוא מגוחך.
טל הודחה כי היא
מ ר ו ש ע ת.

כל חייה בבית האח הגדול סבבו סביב שנאתה קנאתה ואיבתה כלפי גל.

אז סוף סוף צדק חברתי.

  • תגובה מהירה
  • טל הגיעה לרמות של רוע כלפי גל, שזה היה בלתי נסבל! על כל מהלך שלה נגד גל
    דנה א חדש
    דנה א חדש
    שם: ריקי עזרן
    גיל: 69.5
    מין: נקבה
    מיקום: ירושלים
    מספר הודעות: 4,638
    ותק: 6 שנים ו-4 חודשים
  • 14/06/2026 00:13
  • צפיות47
היתה רצה לאלירן, לקבל חיזוקים שפעלה נכון והוא חיזק אותה בכל פעם. פמפמו את הרוע המשותף לגל בכל דקה על המסך. לפי ההיכרות עם אלירן לאורך העונה, הוא ימשיך את הקו הזה, להראות נאמנות לשותפה שהודחה. הוא עדין תקוע באמירה שגל אמרה לו עוד בתחילת העונה, (בתקופת פאינה..) האם יעשה שינוי? קשה לי להאמין, הוא תקוע עמוק בשנאה לגל. טל עשתה עליו עבודה טובה, בהקשר של גל. נראה בהמשך…

דנה א.
  • תגובה מהירה
  • לא הבנתי למה היא רבה ריבים שלא קשורים אליה
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.5
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,703
    ותק: שנה ו-10 חודשים
  • 14/06/2026 01:19
  • צפיות37
לדוגמא דני מתווכח עם גל למה לא קצבה לכל ד'ייר את כמות הקציצות שהיא טיגנה
וטל מתערבת. מה לה ולעסק הזה?
קורן מספר לגל שהוא גיהץ לבד את הבגד שלו בגלל שטל הפסיקה , גל ענתה 'לו כל הכבוד שאתה עושה לבד דברים' . מי מגיעה לריב ---> טל , פתחה מבערים, את לא עוזרת לחברים את ככה וככה וככה ואת זה היא אומרת למי שעומדת כל יום במטבח ולא נניח לפדלאה (פאדלע) שלי או לאלירן.

  • תגובה מהירה
  • טוב, אני רק ראיתי הפרק עכשיו
    קרולינה
    קרולינה
    מספר הודעות: 1,650
    ותק: שנה ו-11 חודשים
  • 14/06/2026 01:02
  • צפיות42
ואני בשוק וסופר מאוכזבת. היא הייתה סופר דומיננטית והכי אמיתית.
כנראה שאני היחידה פה שמרגישה כך וזה בסדר מצידי.
רק המשכתי לצפות בגללה, אז כבר אין לי סיבה להמשיך לצפות בערוץ 26.
בקיצור, אני מניחה שאני אצפה בפקרים בערוץ 13, אבל לא בטוח.
אני באמת עצובה שהיא הודחה.

נערך ע"י קרולינה 14/06/2026 01:03
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה