פייק ?

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה אתמול 22:33 הגליל התחתון, מנשה, עמק יזרעאל
התראה חדשה אתמול 22:25 יקנעם עילית, מגידו, חוף הכרמל
התראה חדשה אתמול 22:22 נוף הגליל (נצרת עילית), עספיא, מגדל העמק, קריית אתא, יקנעם עילית, זכרון יעקב, נצרת, נשר, ד
התראה חדשה אתמול 22:18 אל בטוף, עמק יזרעאל, הגליל התחתון, גולן


  • אדיר סלחו לי זה לא חיזור זה מבחיל זה כבר לרדת על 4 פטתי בא לי
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.4
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,330
    ותק: 3 שנים ו-10 חודשים
  • 02/06/2026 19:04
  • צפיות139
להקיא אפשר לחזר ואפשר להיות אמא של הפאפי עברת את זוהר
זב בלתי ניתן לצפיה בנוסף כל הדיבור היבש שלך כל סיפור אתה חוזר
עליו באותו יום כל פעם עם דייר אחר לא בגלל שאתה בצד של גל
טל עולה עליך ב 4 דרגות.


נערך ע"י Els 02/06/2026 19:05
אלי א
  • תגובה מהירה
  • ובעברית
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.4
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,573
    ותק: שנה ו-9 חודשים
  • 02/06/2026 20:00
  • צפיות36
אתה כועס שלא פרגנו לעומר

  • תגובה מהירה
  • אדיר
    Els
    Els
    שם: אלי אזולאי
    גיל: 63.4
    מיקום: קרית ביאליק
    מספר הודעות: 1,330
    ותק: 3 שנים ו-10 חודשים
  • 02/06/2026 20:43
  • צפיות35
ממש לאאא
עיניים חדות קולטות פיייק
אפילו הוא מחכה אותה בבאותם משפטחם שהוא אומר

אלי א
  • תגובה מהירה
  • פייק ?
    בן השרון
    בן השרון
    שם: בן שרון
    גיל: 7.4
    מין: זכר
    מספר הודעות: 1,573
    ותק: שנה ו-9 חודשים
  • 03/06/2026 00:13
  • צפיות28
לא בטוח
מה שכן הוא די עצבני, פיוז קצר
ואף פעם לא ראיתי אותו מחייך
תמיד הוא עצוב
אולי משהו מהילדות והעבר?

  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה