ביז'ו לדנה ודור , עוד שני נחשים ....
" בכבוד שלי אני בדיוק כמו בני , אני מצחיק בטרוף " .....
ביז'ו האמת , בא לי לבכות לא לצחוק .....
" בכבוד שלי אני בדיוק כמו בני , אני מצחיק בטרוף " .....
ביז'ו האמת , בא לי לבכות לא לצחוק .....
חזרה לפורום
הרשמה
התחברות
צבע אדום
|
היום 12:46 שומרה, אבן מנחם
|
היום 08:27 זרעית
|
היום 02:18 מרגליות
|
אתמול 22:16 הגליל העליון, מרום הגליל
|
210
197
177
178
164
144
184
169
151
161
148
148
128
136
168
143
185
הוספת תגובה
תמונה
וידאו