פירות קיץ קלוריות ויטמינים וכל מה שחשוב לדעת

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
  • פירות קיץ קלוריות ויטמינים וכל מה שחשוב לדעת
    מנטה
    מנטה
    מספר הודעות: 202
    ותק: 10 שנים ו-5 חודשים
  • 26/07/2015 19:47
  • צפיות668
״קח פרי ותהיה בריא״ זה לא סתם עוד משפט אלא משפט חשוב שיש ליישמו כאורח חיים בריא ונכון. בפירות הקיץ הצבעוניים יש הרבה יותר מצבע, יש עושר במים הנחוץ לנו יותר בימות הקיץ החמים, שפע של ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים הנחוצים להתפתחות תקינה ולמניעת מחלות.
נכון בפירות הקיץ יש גם סוכר הפרוקטוז או סוכר הפירות אך הוא מתפרק בגוף במהירות גבוהה יותר ובריא יותר מסוכר לבן רגיל.
יתרון נוסף של פירות הקיץ הוא הטריות נקטף מהעץ ומשווק, פירות קיץ אינם עמידים גם לא בקירור ממושך ולכן עקרון פרי טרי בהחלט מוביל פה .
בפירות אין חומרים משמרים וחומרי טעם וריח מה שהופך אותם לטובים לגוף,
גם בתוצרי הפירות כמו לדוגמא מיץ ענבים שנסחט בזה הרגע לא דומה בטעמו למיץ הענבים הקנוי, סלט פירות שנחתך בזה הרגע גם לא דומה בטעם לקופסאות שימורים של סלט פירות.

הנה כמה דברים שצריך לדעת על פירות קיץ:
שזיף - מכיל כמות גדולה של ויטמינים מסוג A.B.C עשיר בברזל ובסידן הנחוצים לגוף.
מכיל נוגדני חמצון המסייעים במניעת מחלות.
מתכון להכנת משקה שזיפים טבעי:
לפתוח שני שזיפים יבשים לגלען , למזוג בתוך כוס מים רותחים להמתין להתקררות ולשתות, משקה שזיפים זה מסייע לבעיות בדרכי העיכול, מעולה לנשים אחרי לידה הסובלות מבעיות אלו.
2 שזיפים גדולים - 60 קלוריות

אפרסק - עשיר בוויטמינים A.C , מכיל כמויות יפות של ברזל וסידן.
שימוש נוסף לאפרסק מקל על בחילת בוקר לנשים בהריון
אפרסק בנוני - 50 קלוריות

מנגו - עשיר בוויטמין A שעוזר בהגנה על העור מפני פגיעת שמש, מכיל ומינרלים וויטמינים בריכוז גבוה המסייעים בעיכוב ההזדקנות של תאי מוח.
מנגו בנוני - 65 קלוריות

אבטיח - יש ריכוז גבוה של מים מה שתורם לתחושת הרוויה והשובע לאחר אכילת אבטיח,
עשיר בויטמינים ובליקופן שמסייע במניעת סרטן ובמניעת קטרקט (עיניים ) .
פלח דק של אבטיח - 60 קלוריות

מלון - אחוז המים גבוה מאוד גם במלון ועומד בממוצע % 85-90 גם במלון יש תחושת רוויה ושובע לאחר האכילה.
עשיר בחומצה פולית עשיר בויטמינים מקבוצת B.C
פלח מלון כתום - 60 קלוריות

משמש - פרי כתום המכיל ויטמין מסוג C, באופן יחסי גם הוא מכיל פרוקטוז בכמות גדולה
3 משמשים קטנים - 50 קלוריות.

ענבים - ישנם סוגים וגדלים שונים של ענבים לכל אחד מהסוגים טעם יחודי משלו
המאפיין את הענבים הוא שיעור גבוה של נוגדי חימצון עושר בויטמינים כמו ויטמין C ,
אשלגן ואבץ, וכמובן ברזל שחיוני לגוף האדם.
10 ענבים גדולים - 55 קלוריות

תאנה - גם לתאנה מספר סוגים התאנה הסגולה או השחורה או מה שנקרא תאנת דבש
ותאנה ירוקה, בכל מקרה גם התאנה עשירה בסוכר פירות (פרוקטוז) אך מכילה גם כמויות יפות של אשלגן וברזל.
תאנה אחת גדולה - 30 קלוריות

סברס - ישראלים וסברס תמיד ילכו יחדיו אך לא תמיד ניתן למצוא בשווקים סברס מקולף ומוכן לאכילה כך שהפרי הזה למרות שנפוץ מאוד בארצנו הוא אינו זמין כל כך.
למרות שלא כולם אוהבים את תחושת הגרעינים בסברה חשוב לדעת הסברס עשיר בוויטמין C , מכיל סידן מגנזיום ואשלגן בכמות נאה והכרחית לגופנו.
סברס אחד בגודל בנוני - 50 קלוריות

אחרי יש לנו את אחוז מוערך של קלוריות בפירות קיץ הדברים הופכים לברורים יותר
במנת גלידה אחוז הסוכר החומר המשמר והקלוריות יהיו גבוהים מאוד לעומת מנת פירות טבעיים המכילה 3 סוגים לפחות .


נערך ע"י מנטה 26/07/2015 19:54
העיקר הבריאות !
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה