הטייסים דרשו ששכר הבסיס שלהם יעלה ב-60%

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה אתמול 22:33 הגליל התחתון, מנשה, עמק יזרעאל
התראה חדשה אתמול 22:25 יקנעם עילית, מגידו, חוף הכרמל
התראה חדשה אתמול 22:22 נוף הגליל (נצרת עילית), עספיא, מגדל העמק, קריית אתא, יקנעם עילית, זכרון יעקב, נצרת, נשר, ד
התראה חדשה אתמול 22:18 אל בטוף, עמק יזרעאל, הגליל התחתון, גולן


  • הטייסים דרשו ששכר הבסיס שלהם יעלה ב-60%
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,372
    ותק: 13 שנים וחודש
  • 17/11/2016 08:03
  • צפיות303
מחריף המשבר באל-על: אתמול בוטלו ארבע טיסות, ופתרון לסכסוך בין ההנהלה לבין הטייסים - לא נראה באופק. לגלצ נודע כי הטייסים דרשו ששכר הבסיס שלהם יעלה ב-60%, מהלך שעלותו נעמדת בכ-270 מיליון שקלים בשנה. בנוסף אנשי צוות האוויר דרשו להקים ועד עצמאי שיאפשר להם להוות יחידת מיקוח נפרדת מול הנהלת אל-על.
http://glz.co.il/1087-91810-HE/Galatz.aspx


  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה