ההיסטריה סביב משחק Pokemon Go אינה דועכת: לפי נתונים חדשים שהתפרסמו, בתוך חודש בלבד הצליח המשחק הפופולרי להפוך לאפליקציה המכניסה ביותר במובייל ולרשום סכום של 200 מיליון דולר.
מדובר בהכנסה כמעט כפולה מזו של Clash Royal או פי ארבע מאשר המשחק Candy Crush Soda Saga בהשוואה ל-30 ימים הראשונים להשקה שלהם. עיקר השינוי התרחש במהלך החודש כאשר המשחק הושק רשמית ביפן, אז ניתן לראות את העקומה החדה בגרף כלפי מעלה.
Pokemon Go הוא אמנם משחק חינמי, אך מציע רכישות פנימיות כדי להתקדם בו (in-app purchases). בראש המוצרים הפופולריים הוא כמובן כדורי הפוקימון (Poke Balls) המסייע לתפוס את דמויות הפוקימונים. מלבד זאת, ישנם אביזרים המסייעים לגלות פוקימונים, החלמה מהירה ועוד. למעשה, השחקנים אף מתלוננים כי ברמות הגבוהות של המשחק לא ניתן להתקדם בלי לבצע רכישות במשחק.
אבל זה כנראה לא הסוף, כי Niantic המפתחת, שחררה בסוף השבוע את המשחק לעוד 15 מדינות, זאת עוד לפני שהוא כלל לא הושק בשווקים הכי גדולים כמו הודו, קוריאה וסין.
http://www.tgspot.co.il/one-month-after-pokemon-go...