אחרי חתימת ההסכם עם טורקיה הספינה "ליידי ליילה " בדרך לנמל אשדוד

חזרה לפורוםחזרה לפורום הרשמההרשמה התחברותהתחברות
מערכת צבע אדום! מערכת זו מתריעה על התראות צבע אדום ואזעקות אמת ברחבי הארץ בזמן אמת.
צבע אדום
התראה חדשה היום 05:32 מטולה, משגב עם
התראה חדשה אתמול 17:12 שלומי
התראה חדשה שלשום 00:48 בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה ו- על עוין במספר מרחבים בצפון הארץ, זוהתה מטרה אווירית חשודה. האירוע הסתיים, אין נפגעים
התראה חדשה 08/06/2026 23:56 שומרה


  • אחרי חתימת ההסכם עם טורקיה הספינה "ליידי ליילה " בדרך לנמל אשדוד תמונה מצורפת
    חדשות1
    חדשות1
    מין: זכר
    מיקום: ישראל
    מספר הודעות: 9,382
    ותק: 13 שנים וחודש
  • 02/07/2016 12:12
  • צפיות447
הספינה Leyla Hanim יצאה מנמל מרסין שבטורקיה על פי הדיווחים מטענה כולל טונות של ציוד הומנטרי הכולל מוצרי מזון כמו קמח, סוכר, אורז וכן עשרות חבילות מזון. בין היתר היא נושאת על סיפונה ביגוד צעצועים ותרופות.
באם לא יהיו שינויים הספינה מטורקיה ליידי לילה ( ליילה הנאם) מעותדת להיכנס למים הטריטוריאליים של ישראל ביום ראשון ולעגון בנמל אשדוד שם תיבדק תכולתה ותועבר ע"י משאיות למעברים בעזה.


אחרי חתימת ההסכם עם טורקיה הספינה "ליידי ליילה " בדרך לנמל אשדוד
אחרי חתימת ההסכם עם טורקיה הספינה "ליידי ליילה " בדרך לנמל אשדוד
נערך ע"י חדשות1 02/07/2016 12:22
  • תגובה מהירה



מקרא סימנים
  • הוספת תגובה הוספת תגובה
  • הודעה חדשה
  • הודעה עם תוכן
  • o הודעה ללא תוכן
  • תמונה מצורפת תמונה
  • וידאו מצורף וידאו


כללי הפורומים של ישראמדיה